28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Контрольна робота "Планета Земля як середовище існування життя організмів"

Додано: 12 травня
Предмет: Правознавство, 5 клас
Тест виконано: 391 раз
13 запитань
Запитання 1

Рослини, які в природі ростуть без участі людини називаються

варіанти відповідей

отруйними

дикорослими

культурними

вологолюбні

Запитання 2

Вода необхідна

варіанти відповідей

окремим організмам

організмам, які живуть в посушливих зонах

тільки для людини

всім організмам

Запитання 3

Кущі, дерева - це рослини ...

варіанти відповідей

однорічні

дворічні

багаторічні

Запитання 4

До одноклітинних організмів належить:

варіанти відповідей

ромашка

білий гриб

лелека

амеба

Запитання 5

Екологічною проблемою, яку створює автотранспорт є:

варіанти відповідей

пересихання Аральського моря

виверження вулкана Етна

збільшення розмірів Сахари

перешкоджання міграції тварин

Запитання 6

Один із засобів подолання екологічних проблем є:

варіанти відповідей

використання екологічно чистих джерел енергії

збільшення кількості автомобільних доріг

добування додаткої кількості нафти

вирубування дерев

Запитання 7

У Червоній книзі України є:

варіанти відповідей

липа серцелиста

дуб звичайний

тюльпан Шренка

ромашка лікарська

Запитання 8

Укажіть ряд, утворений назвами мешканцців водного середовища.

варіанти відповідей

водорості, акула, жаба

медуза, кит, качка

водорості, латаття, миша польова

кит, актинія, коралові поліпи

Запитання 9

Установіть відповідність між назвою рослини та її їстівним органом.

1. соняшник

2. морква

3. груша

А. плід

Б. насіння

В. стебло

Г. корінь

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-А

1-Б, 2-Г, 3-В

1-Б, 2-В, 3-А

1-Б, 2-А, 3- Г

Запитання 10

Устаноіть відповідність між організмом та групою, до якої він належить.

1. лось

2. вовк

3. ведмідь

А. тварини-паразити

Б. всеїдні тварини

В. хижі тварини

Г. травоїдні тварини

варіанти відповідей

1-Г, 2-А, 3-Б

1-Г, 2-В, 3-Б

1-Г, 2-Б, 3-В

1-Г, 2-В, 3-А

Запитання 11

Установіть відповідність між організмом та групою, до якої він належить.

1. лось

2. вовк

3. ведмідь

А. тварини-паразити

Б. всеїдні тварини

В. хижі тварини

Г. травоїдні тварини

варіанти відповідей

1-Г, 2-А, 3-Б

1-Г, 2-В, 3-Б

1-Г, 2-Б, 3-В

1-Г, 2-В, 3-А

Запитання 12

Установіть відповідність між органами рослин та їх функціями.

1. пагін

2. корінь

3. листок

А. фотосинтез

Б. утворення насіння для розмноження

В. забезпечує мінеральне живлення

Г. розташовує рослину в просторі

варіанти відповідей

1-Б, 2-В, 3-А

1-Г, 2-А, 3-В

1-А, 2-Б, 3-В

1-Г, 2-В, 3-А

Запитання 13

Установіть відповідність між термінами та визначеннями.

1. заповідники

2. заказники

3. національні парки

А. території, на яких в обумовлених межах дозволяється організований туризм та екскурсії

Б. території, на яких заборонено будь-які види господарської діяльності й туризм

В. території, на яких охороняються певні види тварин і росли та допускається обмежена господарська діяльність

Г. список видів живих організмів, які зустрічаються на певній території та знаходяться від загрозою знищення

варіанти відповідей

1-В,2-Б, 3-А

1-Г, 2-В, 3-А

1-Б,2-В, 3-А

1-А, 2-В, 3-Б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест