Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Взаємне розміщення прямих на площині»; розвивати вміння логічно мислити; правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Один із суміжних кутів дорівнює 100°. Визначте вид другого кута.
Сума двох вертикальних кутів дорівнює 180°. Чому дорівнюють ці кути?
Один із суміжних кутів у 8 разів більший ніж другий. Знайдіть більший із цих кутів.
На рисунку зображений прямокутник ABCD. Чому дорівнює відстань від точки D до прямої BC?
На якому з наведених рисунків зображені паралельні прямі?
Сума внутрішніх різносторонніх кутів, утворених у результаті перетину паралельних прямих січною, дорівнює 100°. Знайдіть найбільший із внутрішніх односторонніх кутів, які при цьому утворилися.
Сума трьох кутів, утворених у результаті перетину двох прямих, дорівнює 230°. Знайдіть найменший із цих кутів.
На рисунку
∠1 = 108°, ∠2 = 72°, ∠5 = 83°.
Знайдіть ∠4.
Сторони AC і BC кута ACB паралельні сторонам A1C1 і B1C1 кута A1B1C1 (рис.) Доведіть, що кути ACB і A1C1B1 рівні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома