Контрольна робота "Поетичне бачення світу" (творчість Мацуо Басьо, Р. Бернса, Джанні Родарі)

Тест виконано: 993 рази
24 запитання
Запитання 1

1. Своєрідність культури Японії полягає у тому, що вона пов’язана з:

варіанти відповідей

політикою

філософією та мистецтвом

реальним життям

Запитання 2

2. Для японської поезії характерним є:

варіанти відповідей

сприйняття природи незмінною

природа не має ніякого відношення до людини

одухотвореність природи

Запитання 3

4. Хайку складається з:

варіанти відповідей

трьох римованих рядків

трьох неримованих рядків

п’яти неримованих рядків

Запитання 4

5. Мацуо Басьо є представником літератури:

варіанти відповідей

китайської

японської

таджицької

Запитання 5

6. Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як:


варіанти відповідей

бананове дерево

банановий листок

банановий плід

Запитання 6

7. Основною темою хайку М. Басьо є:


варіанти відповідей

світ природи і людини в ньому

значення поета і поезії

боротьба із соціальною несправедливістю

Запитання 7

8. У поезії Роберт Бернс віддав своє серце і душу :

варіанти відповідей

колосистим полям

високим горам

безмежному океанові

Запитання 8

10. Свою батьківщину Р. Бернс називає країною:

варіанти відповідей

радості, сонця, світла

поетів, художників, музикантів

честі, слави, вольності

Запитання 9

12. Поезія Р. Бернса тісно пов’язана з:


варіанти відповідей

життям і творчістю народу

філософією

політикою

Запитання 10

20. У вірші Дж. Родарі протиставляється життя:

варіанти відповідей

освічених і неосвічених туристів

молодих і старих

бідних і багатих

Запитання 11

22. Хто є автором поетичних рядків: «Хто скаче, хто плаче, Хто діло робить, Хто байдикує…»?

варіанти відповідей

Р. Бернс

Г. Лонгфелло

Дж. Родарі

Запитання 12

Про які міста Італії пише Дж. Родарі у своїй поезії "Листівки з видами міст"?

варіанти відповідей

Рим

Піза

Генуя

Неаполь

Запитання 13

Як називала Венецію, місто Італії, Леся Українка?

варіанти відповідей

"вічним містом"

"цариця моря і краси"

Запитання 14

Характерними ознаками віршованої мови є ...

варіанти відповідей

метафори та порівняння  

епітети, уособлення   

  рима та ритм

розподіл на строфи


Запитання 15

Характерна риса творів Р. Бернса - це ...


варіанти відповідей

соціальна спрямованість

історична основа

фольклорна основа

філософська спрямованість

Запитання 16

Який художній засіб використовує автор у рядку

«Моя дума в верховині соколом буя»?

варіанти відповідей

гіпербола 

 порівняння 

 епітет

метафора

Запитання 17

Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»?  

варіанти відповідей

метафора 

антитеза 

підтекст

порівняння

Запитання 18

Скільки повинно мати складів хайку?

варіанти відповідей

12

15

17

20

Запитання 19

Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму:

варіанти відповідей

Р.Бернс

Мацуо Басьо

Джані Родарі

Запитання 20

Головна думка вірша Джанні Родарі "Листівки з видами міст" - це:

варіанти відповідей

заклик до миру і злагоди між народами; поваги до мудрих заповітів предків

уславлення краси і різноманітності світу; висловлення співчуття простим трудівникам; наголошення на вмінні підходити до оцінки життєвих явищ різнобічно

захоплення волелюбним народом; наголошення на нерозривному зв`язку людини з природою батьківщини

Запитання 21

Для зображення якої пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

варіанти відповідей

Весна

Літо

Осінь

Запитання 22

Роберта Бернса вважали поетичним голосом країни, яка майже два тисячоліття відстоювала свою незалежність. Про яку країну йдеться?

варіанти відповідей

Шотландія

Ірландія

Данія

Швеція

Запитання 23

Встановити відповідність: Поет – країна

1. Мацуо Басьо              А. Японія

2. Р. Бернс                      Б. Італія

3. Дж. Родарі                  В. Шотландія


варіанти відповідей

1Б, 2А, 3В

1А, 2В, 3Б

1В, 2А, 3Б

Запитання 24

До чого закликає автор поезії "Листівки з видами міст"?

варіанти відповідей

Купувати поштові листівки з видами міст

Заглянути за картинки і побачити реальне життя


Порівнювати красу з життям


Помічати красу архітектурних пам'яток

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест