Контрольна робота "Поетичне бачення світу" (творчість Мацуо Басьо, Р. Бернса, Г. Лонгфелло, Джанні Родарі)

Тест виконано: 119 разів
12 запитань
Запитання 1

Хайку складається з:

варіанти відповідей

трьох римованих рядків

трьох неримованих рядків

п’яти неримованих рядків

Запитання 2

Мацуо Басьо є представником літератури:

варіанти відповідей

китайської

японської

таджицької

Запитання 3

Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як:

варіанти відповідей

бананове дерево

банановий листок

банановий плід

Запитання 4

Основною темою хайку М. Басьо є:

варіанти відповідей

світ природи і людини в ньому

значення поета і поезії

боротьба із соціальною несправедливістю

Запитання 5

Свою батьківщину Р. Бернс називає країною:

варіанти відповідей

радості, сонця, світла

поетів, художників, музикантів

честі, слави, вольності

Запитання 6

Поезія Р. Бернса тісно пов’язана з:

варіанти відповідей

життям і творчістю народу

філософією

політикою

Запитання 7

Символом миру у « Пісні про Гайавату» є:

варіанти відповідей

голуб

люлька

вогнище

Запитання 8

У поемі «Пісня про Гайавату» використовуються міфи:

варіанти відповідей

американців

англійців

північноамериканських індіанців

Запитання 9

За жанром твір «Пісня про Гайавату» є:

варіанти відповідей

поемою

віршем

романом у віршах

Запитання 10

Хто є автором поетичних рядків: «Хто скаче, хто плаче, Хто діло робить, Хто байдикує…»?

варіанти відповідей

Р. Бернс

Г. Лонгфелло

Дж. Родарі

Запитання 11

Який художній прийом лежить в основі вірша Дж. Родарі «Листівки з видами міст»?  

варіанти відповідей

метафора 

антитеза 

підтекст

порівняння

Запитання 12

Яка ідея поеми Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»?

варіанти відповідей

ідея боротьби за рівні права корінних народів

ідея любові до Батьківщини

ідея єдності та порозуміння всіх народів

ідея боротьби за свободу  корінних народів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест