Позначте рядок, у якому всі слова – прикметники.
Укажіть, у якому з речень виділений прикметник – якісний.
Позначте рядок, у якому від усіх прикметників не можна утворити ступінь порівняння.
Установіть відповідність між розрядами прикметників та їх прикладами.
1. Якісний, повний.
2. Відносний.
3. Присвійний.
4. Якісний, короткий.
А. Місячним сяйвом залиті мріють сади.
Б. Діти сиділи навколо багаття.
В. Червоний місяць зійшов низько над степом.
Г. Як ішли ми зелен лугом, соловей співав.
Д. У Степановому настрої з’явилася великодушність.
Установіть відповідність між ступенями порівняння і прикметниками.
1. Вищий ступінь, проста форма .
2. Найвищий ступінь, проста форма
3. Вищий ступінь, складена форма.
4. Найвищий ступінь, складена форма.
А. Найдужчий, найбіліший.
Б. Солодший, більш зручний.
В. Менш помітний, більш приємний.
Г. Червоніший, легший, ліпший.
Д. Найбільш досвідчений, кращий за все.
Позначте рядок прикметників, від яких можна утворити ступені
порівняння.
Позначте рядок, у якому допущено помилку при творенні ступенів порівняння.
Установіть відповідність між іменниками та суфіксами, за допомогою яких можна утворити присвійні прикметники.
1. –ин.
2. – їн.
3. – ів/ев.
4. – їв/єв.
А. Матвій, Андрій, Валерій.
Б. Василь, учитель, лікар.
В. Марія, Софія, Зоя.
Г. Ілля, мама, Наталя.
Д. Батько, Іван, дід
Виберіть рядок прикметників, що є винятками з правил правопису складних слів.
Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться з суфіксом -ов-.
Позначте рядок, у якому не з прикметниками пишеться окремо.
Позначте рядок, у якому всі прикметники пишемо разом.
Позначте рядок, у якому допущено помилку при творенні прикметників.
Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться через дефіс.
Позначте рядок, в якому всі прикметники пишуться з –нн-.
Установіть відповідність між прикметниками та їх написанням
1. Прикметник без не не вживається.
2. До прикметника можна дібрати синонім без не.
3. У реченні є протиставлення.
4. Прикметник у реченні є присудком.
А. Іскра тліла в попелі важкім і ятрилась, мов (не)загойна рана.
Б. Не/глибоку річку можна перейти вбрід.
В. Весна нам принесла, не/ сумні, а веселі новини.
Г. Згода будує, а (не)згода руйнує.
Д. У цьому місці річка не/глибока.
Укажіть рядок, у якому правильно утворено присвійні прикметники
Укажіть рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса –цьк-
Прикметник виступає присудком в реченні
Укажіть рядок, у якому в усіх прикметниках треба писати -НН-
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома