Контрольна робота. Python 7 клас

Додано: 9 грудня
Предмет: Інформатика, 7 клас
24 запитання
Запитання 1

Мова програмування - це ...

варіанти відповідей

Мова для запису алгоритмів, що виконується комп‘ютером

Мова для написання комп‘ютерних ігор

Мова для спілкування в мережі Інтернет

Запитання 2

Що являє собою програма з точки зору програміста, як ти думаєш?

варіанти відповідей

 це набір чисел, як і будь-які дані в комп'ютері

 це текст, написаний спеціальною мовою

це текст, написаний звичайною мовою

 це алгоритм, поданий у вигляді спеціальних графічних блоків

Запитання 3

Яку мову програмування ми вивчаємо?


варіанти відповідей

 Java  

С++

 Python

 Pascal

Запитання 4

У мові програмування Python для запису дії піднесення до степеня використовують символ

варіанти відповідей

*

**

/

-

^

+

Запитання 5

Вкажіть складові мови програмування

варіанти відповідей

алфавіт

компілятор

синтаксис

словник

семантика

 пунктуація

Запитання 6

Симлол не дорівнює на мові Python позначається так:

варіанти відповідей

==


!=

 //=

%

Запитання 7

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми:

варіанти відповідей

 Константа

 Постійна

 Змінна

Функція

Запитання 8

Мова програмування Python застосовується для

варіанти відповідей

написання прикладних програм

створення презентацій

створення відео

 створення ігор

Запитання 9

Повторення (цикл) - це така організація дій в алгоритмі, при якій:

варіанти відповідей

 дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень

одна і та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова

 залежно від виконання або невиконання певної умови, виконується одна з двох послідовностей дій

Запитання 10

Щоб вивести два або більше об‘єктів потрібно вказати їх у команді print через

варіанти відповідей

 Кому ,

Крапку .

 Дві крапки :

Запитання 11

Що це за метод, winfo_width() ?

варіанти відповідей

поточна висота вікна

поточна ширина вікна

поточна відстань лівої межі вікна від лівого краю екрана

поточна відстань верхньої межі вікна від верхнього краю екрана.

Запитання 12

Подія MouseMove відповідає:

варіанти відповідей

за клацання лівої кнопки миші

за закривання вікна

за рух вказівника в межах вікна

за створення вікна

за подвійне клацання лівої кнопки миші

Запитання 13

Підпрограма - це.....

варіанти відповідей

підпрограма, яка повертає результат у команду, у якій вона викликається

окрема частина програми.

окрема частина програми, яка має ім’я, містить команди і може бути викликана на виконання в будь-якому місці програми.

Запитання 14

Визначте яку алгоритмічну структуру реалізовано у фрагменті програми

a=10

if a<5:

   a=a+12

else:

   a=a-7

варіанти відповідей

Повторення з передумовою

 Повторення з параметром

 Лінійний алгоритм

Повне розгалудження

Неповне розгалудження

Запитання 15

Визначте яку алгоритмічну структуру реалізовано у фрагменті програми

a ='мама'

for x in a:

    print (x,end ='')

варіанти відповідей

  Повне розгалудження

Повторення з параметром

Повторення з передумовою

 Неповне розгалудження

Лінійний алгоритм

Запитання 16

Файли Пайтон мають розширення:

варіанти відповідей

  .ву

 .рy

  .vy

 .рyth

Запитання 17

Які операції виконують над текстовими величинами?

варіанти відповідей

  ділення

  склеювання

 зрізу

 запис символів у зворотному порядку

повторення

Запитання 18

Над текстовими величинами виконують операцію склеювання — поєднання кількох рядкових величин, яка позначається символом

варіанти відповідей

*

+

#

&

++

Запитання 19

Яке призначення функції int()?

варіанти відповідей

Виводить повідомлення на екран

Перетворює вказану величину в рядок тексту

Перетворює вказану величину в ціле число

  Зчитує значення з клавіатури

Запитання 20

Для введення значення змінної під час виконання програми (з клавіатури) використовують команду:

варіанти відповідей

 print()

type()

input()

float()

Запитання 21

Щоб підключити модуль рандомних чисел застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

import turtle

  import random

 import math

Запитання 22

Для змінення розмірів і положення вікна потрібно використати команду :

варіанти відповідей

root[‘bg’]

root.title()

from tkinter import *

root.geometry()

Запитання 23

Зображення створюються на спеціальному об’єкті:

варіанти відповідей

с = Canvas()

c.pack()

dash

create_rectangle (х1, у1, х2, у2) 

create_line()

Запитання 24

Властивість що відповідає за зміну кольору контуру фігур це ...

варіанти відповідей

width

outline

fill

arrow

dash

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест