«Кайдашева сім’я» – зразок
«Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в нього неабияке — дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка. Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць, разом з якоюсь хижою тугою…». Про кого так сказано :
Літературний псевдонім Панаса Яковича Рудченка :
Хлопець жартівливий, дотепний, веселий. Він у всьому бачить добре, шанує людей, захоплюється красою природи, має ліричну душу й грає на сопілці :
Зображення життя та боротьби українського селянства проти соціального гноблення, зокрема кріпосництва та його залишків, напередодні і під час реформи 1861 р.- це тема твору :
Героями одного твору є всі , окрім :
Яку назву мав роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» при перевиданні в Україні 1903 р.?
Прочитайте уривок з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
...любив бабу: душі не чув у їй. Що баба не скаже, усе послухає. А матері не любив і не слухав...
В уривку сказано про
Який предмет побуту викликав страшну сварку в родині Кайдашів?
Волосний посадив Мотрю в холодну на два дні за те, що вона
Серце з перцем» у героїні твору «Кайдашева сім’я»
Чого найбільше боявся Омелько?
Прізвища Хрущ, Хрущов, Притика в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» мав (мали)
Укажіть, що стало вирішальним моментом у виборі злочинного шляху центральним персонажем роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
3.Здрібніння людської душі змальовує :
1. . «Кайдашева сім’я» – зразок
Установіть послідовність подій :
''Будинок із багатьма прибудовами й надбудовами'',-цю характеристику роману ''Хіба ревуть воли як ясла повні?'' дано за..
Колосальним всеобіймаючим оком України І.Франко назвав
У чому виявилось новаторство роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
Яким правилом керувався в житті «чесний труженик» Грицько Чупруненко:
Укажіть хибне твердження:
Де вперше окремою книжкою видруковано роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»?
Прототипом головного персонажа ''Хіба ревуть воли,як ясла повні'' є..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома