Контрольна робота "Рідна Україна. Світ природи"

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 295 разів
12 запитань
Запитання 1

Рядки "Сім'я вечеря коло хати, Вечірня зіронька встає" взято з твору Т.Шевченка

А) "За сонцем хмаронька пливе"

Б) Тече вода з-під явора"

В)"Мені тринадцятий минало"

Г)"Садок вишневий коло хати"

варіанти відповідей

А) "За сонцем хмаронька пливе"



Б) Тече вода з-під явора"



В)"Мені тринадцятий минало"



Г)"Садок вишневий коло хати"

Запитання 2

В уривку "Щось мріє гай - над річкою" використано художній засіб

А) епітет

Б)матафору

В)гіперболу

Г)порівняння

варіанти відповідей

А) епітет



Б)матафору



В)гіперболу



Г)порівняння

Запитання 3

Рядки

Хвилюють,маюють,квітують поля -

Добридень тобі,Україно моя!

взято з поезії

А)"Гаї шумлять"

Б) "Не бував ти у наших краях"

В) "Блакить мою душу обвіяла"

Г)"За сонцем хмаронька пливе"

варіанти відповідей

А)"Гаї шумлять"



Б) "Не бував ти у наших краях"



В) "Блакить мою душу обвіяла"



Г)"За сонцем хмаронька пливе"

Запитання 4

Лось в оповіданні Е.Гуцала"Лось" байдуже спостерігав,як наближаються діти, тому що

А)змирився з тим, що мусить загинути

Б)дуже знесилився,а до того ж звик до людей

В) у дітей не було зброї

Г)намагався приспати дитячу пильність

варіанти відповідей

А)змирився з тим, що мусить загинути



Б)дуже знесилився,а до того ж звик до людей



В) у дітей не було зброї



Г)намагався приспати дитячу пильність

Запитання 5

Уособленням зла в оповіданні "Лось" Є.Гуцала є образ

А) старшого брата

Б) меншого брата

В) дядька Шпичака

Г)лося

варіанти відповідей

А) старшого брата



Б) меншого брата


В) дядька Шпичака



Г)лося

Запитання 6

Уособленням добра в оповіданні Є.Гуцала "Лось" є образ

А)дядька Шпичака

Б) батька дітей

В) дітей

Г)річки

варіанти відповідей

А)дядька Шпичака



Б) батька дітей



В) дітей



Г)річки

Запитання 7

В уривку з вірша М.Рильського "Дощ"

Благодатний, ......

Дивним сяйвом осіянний,

Золотий вечірній гість


пропущено епітет

А) непроханий

Б)довгожданний

В)холоднючий

Г)осінній

варіанти відповідей

А) непроханий



Б)довгожданний




В)холоднючий



Г)осінній

Запитання 8

" Олесь любить зиму. Йому подобається робити перші протопти в заметах, знімати снігові очіпки з кілків у тинах.. Іще любить малювати на снігу всяку всячину. Присяде навпочіпки й водить пальцем сюди, туди. Дивись, хата виходить.".- так схарактеризовано героя твору

А)"Сіроманець" М.Вінграновського

Б)"Лось" Є Гуцала

В)"В бур'янах" С.Васильченка

Г)"Дивак" Г.Тютюнника

варіанти відповідей

А)"Сіроманець" М.Вінграновського



Б)"Лось" Є Гуцала



В)"В бур'янах" С.Васильченка



Г)"Дивак" Г.Тютюнника

Запитання 9

В оповіданні "Дивак" Г.Тютюнник стверджує, що

А)кожна людина неповторна, індивідуальна

Б)всі люди однакові

В)кожна людина добра,талановита,щира

Г)дивакам важко спілкуватися з людьми і з природою

варіанти відповідей

А)кожна людина неповторна, індивідуальна



Б)всі люди однакові



В)кожна людина добра,талановита,щира



Г)дивакам важко спілкуватися з людьми і з природою

Запитання 10

"Потім вовк заспівав. Він співав тихим старим голосом, і така дорога лежала за ним, що аж за Одесою і за Єгиптом виднілася кожна бадилина. Вовк лежав між грибами, очима у поле, і над ним по листочку опадав ліс." узято з твору

А) "Дивак" Г.Тютюнника

Б)"В бур'янах" С.Васильченка

В) "Сіроманець" М.Вінграновського

Г)"Лось" Є.Гуцала

варіанти відповідей

А) "Дивак" Г.Тютюнника



Б)"В бур'янах" С.Васильченка


В) "Сіроманець" М.Вінграновського



Г)"Лось" Є.Гуцала

Запитання 11

Дні спілкування з вовком стали для Сашка ("Сіроманець") днями

А)смутку й безнадії

Б) страху

В) брехні

Г)щастя й тривог

варіанти відповідей

А)смутку й безнадії



Б) страху



В) брехні



Г)щастя й тривог

Запитання 12

У повісті "Сіроманець" М.Вінграновський схвалює

А)милосердне й співчутливе ставлення до тварин

Б)винахідливість і спритність людей у знищенні хижих тварин

В)наполегливість школярів у навчанні

Г)дії дорослих,які не дозволяють дітям гратися з тваринами

варіанти відповідей

А)милосердне й співчутливе ставлення до тварин



Б)винахідливість і спритність людей у знищенні хижих тварин



В)наполегливість школярів у навчанні



Г)дії дорослих,які не дозволяють дітям гратися з тваринами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест