Контрольна робота "Різноманітність рослин"

Додано: 15 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 18 разів
12 запитань
Запитання 1

. Зазначте групу водоростей, представники якої здатні мешкати на найбільших глибинах:

варіанти відповідей

бурі

діатомові

червоні

зелені

Запитання 2

Назвіть корисну копалину, яка утворилася здебільшого за рахунок вимерлих

 

решток моху:

варіанти відповідей

кам’яне вугілля


торф

діатоміт

вапняк

Запитання 3

Укажіть спосіб вегетативного розмноження хвоща польового

варіанти відповідей

 кореневищем

вусами

цибулинами

листками

Запитання 4

 У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування?

варіанти відповідей

через необхіднсть захисту від рослиноїдних тварин  

для забезпечення майже повного припинення випаровування води

для виділення більшої кількості кисню

для запобігання обламуванню гілок під час снігопадів

Запитання 5

Укажіть структури, за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до ґрунту та вбирає воду:


варіанти відповідей

головний корінь

бічний корінь

кореневище

ризоїди

Запитання 6

Визначте відділ зображеного організму:

варіанти відповідей

папороті

хвощі

мохи

покритонасінні

Запитання 7

. Однодольні рослини відрізняються від дводольних тим, що, як правило, мають:

 

варіанти відповідей

твірну тканину - камбій

паралельне жилкування листків

складні листки

зародок із двома зародковими листками

Запитання 8

Розгляньте морфологічні особливості рослини, зображеної на рисунку. Визначте спосіб запилення рослини 

варіанти відповідей

вітром

комахами

водою

птахами

Запитання 9

Укажіть тип плоду, який відповідає такій характеристиці: розкривний, сухий, багатонасінний.

варіанти відповідей
Запитання 10

Видовжений здерев’янілий стовбур мають рослини, які належать до:


варіанти відповідей

чагарників

дерев

Запитання 11

Укажіть комахоїдну рослину: 

варіанти відповідей
Запитання 12

Виберіть олійні культури:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест