Контрольна робота "Сила творчої уяви". Тест

Додано: 19 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 174 рази
12 запитань
Запитання 1

Льюїсу Керроллу випало жити в Англії за часів правлення королеви:

варіанти відповідей

Анни Стю́арт

Єлизавети

Марія II

Вікторії

Запитання 2

За тих часів уважалось: (кілька відповідей)

варіанти відповідей

дітей змалку треба привчати до вишуканих манер;

добрим смаком стримувати себе в усьому;

у п’ять років дитина знайомиться з “суворою дійсністю”, потрапляє під жорсткі правила й обмеження, яких треба дотримуватися.

дитина – це небожитель, тому їй нічого не забороняють, на неї не кричать, не карають

Запитання 3

Уперше в історії літературної казки Льюїс Керролл:

варіанти відповідей

використав подорож в інший світ

використав діалог тварини і дитини.

зробив головною героїнею реальну дівчинку

використав фантастичні елементи

Запитання 4

Льюїс Керролл був: (декілька відповідей)

варіанти відповідей

географом і льотчиком

філософом і лікарем

математиком і письменником

священником і фотографом

філософом і другом дітей

Запитання 5

В уявному світі твору «Аліса в Крайні Див» автор відображає: (декілька відповідей)

варіанти відповідей

проблеми усього суспільного устрою «вікторіанської доби»

тільки те, про що можна було говорити в той час

вплив релігії на державний устрій

проблеми виховання, судочинства

Запитання 6

Які англійські приказки взято за основу образів Чеширського Кота, Капелюшника, Шаленого зайця: (декілька відповідей)

варіанти відповідей

Посміхається, як Чеширський Кіт

Блудливий, як кішка, боягузливий, як заєць

Божевільний, як капелюшник

За двома зайцями поженешся - жодного не зловиш

Казиться, мов березневий заєць

Виховання дітей дуже схоже на спробу зібрати котів в одну зграю

Запитання 7

Вкажіть тему і ідею твору Льюїса Керролла «Аліса в «Країні Див»: (декілька відповідей)

варіанти відповідей

Тема: дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси уві сні.

Ідея: в іграх та випробуваннях відбувається формування особистості дитини, що вона не може відразу жити за законами дорослих, оскільки пізнає світ по-своєму, часто помиляючись і завдаючи болю й собі, й оточенню. Але кожен має пройти свій шлях.

Тема: пригоди дівчинки – вигадника і фантазії героїні та Білого Кролика.

Ідея: у творі автор обстоював свободу всіх і кожного, свободу думки, мрії, творчості, без яких неможливий прогрес людства.

Тема: твір про героїню, яка не тільки сама вміла бачити щасливі моменти, а й навчила радіти інших.

Ідея: радості життя та відкриття світу.

Запитання 8

Фантастика – це

варіанти відповідей

те, чого не існує в реальній дійсності; світ уявлень та образів митця, який базується на основі засвоєних раніше фактів із реального життя; творча уява;

твір мистецтва, що зображує події, явища, людей, їх почуття в образній формі

різновид художньої літератури. В її основі – гострий, динамічний, з таємницями і загадками сюжет, напружені конфлікти особистого та громадського життя, в яких найбільш повно виявляються риси характеру героїв

один із жанрів художньої літератури, прозовий твір, місткий за обсягом, складний за будовою, у якому широко охоплено , розкрито історії багатьох персонажів, важливі проблеми, життєві події

Запитання 9

Назвіть справжнє ім’я письменника Льюїс Керролл

варіанти відповідей

Чарльз Лутвідж Доджсон

Семюель Латвідж Доджонс

Френк Лутвідж Доджсон

Семюель Ленгхорн Клеменс

Запитання 10

Марго завжди згадувала (твір "Все літо в один день")

варіанти відповідей

гаряче сонце та небо над Огайо

море, де відпочивала з батьками

своїх колишніх однокласників та вчителів

красиві гірські пейзажі

Запитання 11

Що мало статися в той день, про який пише автор оповідання "Все літо в один день"?

варіанти відповідей

мала відбутися зустріч з батьками

мали розпочатися канікули

уперше за сім років мало з'явитися сонце

діти мали поїхати на екскурсію

Запитання 12

Оповідання "Все літо в один день" вчить (кілька відповідей)

варіанти відповідей

не чинити іншим людям зла

завжди йти до своєї мети

завжди обстоювати свою точку зору, незважаючи ні на що

не зважати на думки інших, адже вони можуть бути хибними

бути добрими до людей, які знаходяться поруч

не ображати тих, хто відрізняється від тебе

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест