Контрольна робота "Текст" (НУШ)

Додано: 20 березня
Предмет: Українська мова, 5 клас
18 запитань
Запитання 1

Текст - це ...

варіанти відповідей

а) одне чи кілька речень, об’єднаних між собою темою.

б) група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично.

в) кілька речень, об’єднаних між собою головною думкою.

Запитання 2

Заголовок тексту стисло передає ..

варіанти відповідей

а) його тему

б) його тему або головну думку.

и) його тему та головну думку.

Запитання 3

Мікротему розкривають кількома реченнями тексту

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Критичне читання включає в себе:


Оберіть УСІ правильні відповіді

варіанти відповідей

а) пошук відповідей на питання

б) пошук помилок у тексті

в) аналіз поданої інформації 

г) створення гарного настрою

Запитання 5

Щоб скласти план тексту, потрібно визначити мікротеми 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Познач типи мовлення, які існують


Оберіть УСІ правильні відповіді

варіанти відповідей

розповідь

опис

читання

роздум

аудіювання

Запитання 7

Що означає "описати предмет"? 

варіанти відповідей

а) Назвати ознаки всього предмета, а також ознаки його частин.

б) Обвести предмет олівцем

в) Розповісти історію про предмет

Запитання 8

Назвіть ознаки тексту:

варіанти відповідей

б) тема, завершеність, усне мовлення.

в) розповідь про подію.

а) тема, основна думка, зв'язність, завершеність.

Запитання 9

Те, чого навчає текст - це

варіанти відповідей

Тема

Основна думка

Заголовок

Абзац

Запитання 10

Те, про що розповідається в тексті, - це

варіанти відповідей

основна думка

заголовок

тема

абзац

Запитання 11

Текст має таку будову:

варіанти відповідей

а) мікротема, основна частина, початок

б) основна частина, абзац, кінцівка

в) початок, ключові слова, кінцівка

г) початок, основна частина, кінцівка

Запитання 12

1 текст

2 головна думка тексту

3 заголовок тексту

4 абзац



А кілька речень, які розкривають мікротему.

Б стисло передає його тему або головну думку.

В це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

Г детальне розкриття теми

Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.

варіанти відповідей

а) 1 - А, 2 - В, 3 - Б, 4 - Г

б) 1 - В, 2 - Д, 3 - Б, 4 - А

в) 1 - А, 2 - Г, 3 - Б, 4 - В

г) 1 - Д, 2 - А, 3 - В, 4 - Б

Запитання 13

А Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і хоробрість.

Б Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.

В Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.

Г Свідченням цього є народні ігри й забави

варіанти відповідей

а) 1 - Г, 2 - Б, 3 - В, 4 - Б

б) 1 - В, 2 - А, 3 - Б, 4 - Г

в) 1 - Г, 2 - Б, 3 - А, 4 - В

г) 1 - В, 2 - Г, 3 - А, 4 - Б

Запитання 14

Назви мікротем тексту складають

варіанти відповідей

а) назви пунктів плану 

б) основну думку

в) загальну тему

Запитання 15

Прочитай і визнач тип тексту.


Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. 

варіанти відповідей

текст-опис

текст-розповідь

текст-роздум

Запитання 16

Прочитай і визнач тип тексту.


Калина — чарівний та яскравий кущ. Навесні калина приваблює своїми квіточкамивіночками, білим лебединим цвітом, а восени — червоними ягодами, що палахкотять ясним вогнем у променнях осіннього сонечка. Листя калини восени жовкне, а потім падає на землю. Калина — дуже гарна рослина

варіанти відповідей

Текст-опис

Текст-розповідь

Текст-роздум

Запитання 17

Чи може текс поєднувати у собі різні види текстів: розповідь, опис, роздум

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 18

Яке загальне питання можна поставити до тексту-роздуму?

варіанти відповідей

а) Що сталося? Що відбулося?

б) Який?

в) Чому?

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест