1. Вкажіть, хто з відомих українських письменників назвав І.Нечуя-Левицького «всеобіймаючим оком України», «артистом зору»:
2. Вкажіть, що є предметом зображення в повісті І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»:
3. Вкажіть, що заперечує автор у повісті «Кайдашева сім’я», створюючи комічні ситуації і сцени:
4. З’ясуйте, які події у сюжеті повісті «Кайдашева сім’я» є головним композиційним елементом:
5. Визначте специфічність гумору в повісті «Кайдашева сім’я»:
6. Вкажіть, який жанр української прози започаткував П. Мирний:
7. Назвіть співавтора роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
8. Визначте головну проблему роману-епопеї «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
9. З’ясуйте в чому виявилось новаторство роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
10. Вкажіть, яким правилом керувався в житті «чесний труженик» Грицько Чупруненко:
11. Словами: « Сам – предводитель; родичі – урядники; справник, суддя, підсудки – все то зяті, родичі зятів, племінники,,, Як квочка курчат збирає під крила, так … придбав до своїх лап цілий повіт...», – автори роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» характеризують:
12. Вкажіть причини часових зміщень, поєднання теперішнього і минулого в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома