Контрольна робота. Творчість Лесі Українки, М.Вороного, Олександра Олеся

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 43 рази
11 запитань
Запитання 1

Ознаки неоромантизму наведено в рядках (3 варіанти)

варіанти відповідей

увага до внутрішнього світу людини, прагнення до ідеалу

у центрі уваги - сильна особистість, активна, вольова

звернення до фольклору, біблійної історії, екзотичних тем

увага до художніх деталей

Запитання 2

Розгляньте малюнок. Який із проілюстрованих фразеологізмів співзвучний із віршем Лесі Українки "Contra spem spero!"

варіанти відповідей
Запитання 3

Усі характеристики - про поезію Лесі Українки "Contra spem spero!" (4 варіанти)

варіанти відповідей

побудований на антитезах

образи-символи: меч, сонце, судні дощі

належить до неоромантизму

використання мистецьких термінів


заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості

творче кредо

зображення краси весняної ночі, краси кохання

Запитання 4

Які художні засоби використано в рядках:

Я на вбогім, сумнім перелозі

Буду сіять барвисті квітки,

Буду сіять квітки на морозі,

Буду лить на них сльози гіркі.

варіанти відповідей

анафора, персоніфікація. епітет

асонанс, епітет, метафора

антитеза, анафора, епітет

алітерація, асонанс, антитеза

Запитання 5

Події в драмі-феєрії "Лісова пісня" розгортаються в такій послідовності:

варіанти відповідей

Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Лукаш одружується – Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези


Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лукаш одружується – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Лукаш одружується – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Мавка перетворюється на вербу

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези -Лукаш одружується– Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку

Запитання 6

Установіть правильно зазначену відповідність між дійовими особами і їх характеристиками

1    Водяник  

2    Лукаш    

3  Лісовик

4 дядько Лев

А     "...гарний, чорнобривий, стрункий, в очах ще є щось дитяче..."   

Б      «малий, бородатий дідок ... у брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці»

В      «древній сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Щати на ньому - барви мулу»

Г      " уже старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду, по-поліському довге волосся білими хвилями спускається на плечі»

варіанти відповідей

а) 1 б , 2 а, 3 г4 в 

б) 1а, 2 в, 3 б, 4 г

б) 1г, 2 а, 3 б, 4 в

 г) 1 в, 2 а, 3 б, 4г

Запитання 7

Усі характеристики стосуються твору Лесі Українки "Лісова пісня" в рядку

варіанти відповідей

три дії, пролог, Волинь,неоромантизм

поділ дії на акти і яви, Волинь, Чугайстер

нявки, Перелесник, вовкулака, символізм

Карпати, пролог, драма-феєрія, неоромантизм

Запитання 8

Слова "Я маю в серці те, що не вмирає!" належать дійовій особі драми-феєрії "Лісова пісня"

варіанти відповідей
Запитання 9

Перу О.Олеся належать усі рядки, ОКРІМ

варіанти відповідей

Лови летючу мить життя!

Музика зір блакитнооких,

Шовковий спів степів широких,

Дніпра між ними левій рев…

 Відбились зорі у воді,

Летять до хмар тумани...

Тут ллються пахощі густі,

Там гнуться верби п'яні.

В’ються хмелем арабески,

Миготять камеї, фрески,

      Гомонять-бринять пісні

            Голосні

І сплітаються в гротески.

Гори! Життя - єдина мить!

Будь мечем моїм! Ні, сонцем стань!

Запитання 10

Укажіть правильні твердження, що стосуються твору М.Вороного "Блакитна Панна" (4 варіанти)


варіанти відповідей

цикл "Гротески", неоромантизм, образ Весни

рядки розміщено, ніби сходинки; "Осанна!"

цикл "Гротески", символізм, асонанси, алітерації

возвеличення краси природи та єдність її з мистецтвом

блавати,арабески, камеї, фрески, гротески

Запитання 11

Оберіть усі рядки, які стосуються Олександра Олеся (4 варіанти)

варіанти відповідей

Кандиба, "З журбою радість обнялась", Прага

романс, "Будь мечем моїм!", використання символів

драматичні етюди, Кандиба, Фауст

імпресіонізм, драма-феєрія, слово, солов'ї

судні дощі, весна, боги скупі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест