З якою сільськогосподарською худобою порівнюється неволя народу у творі М. Коцюбинського "Дорогою ціною"?
Чого не робилося панами з тими холопами, яких було спіймано за їх втечу? (у творі М. Коцюбинського "Дорогою ціною")
Художні засоби, які використав автор твору "Дорогою ціною", висловлюючись: «Невиразною чорною плямою лежало сонне село у видолинку»:
Через що Соломія (героїня твору М. Коцюбинського "Дорогою ціною") вимушена була вернутися до Остап, розпочавши пошуки людей? Бо:
«Порушена послідовність»
Завдання: записати цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету повісті «Дорогою ціною» М.М.Коцюбинського.
1. Прощання Соломії з косою.
2. Переправа до Туреччини, поранення Остапа.
3. Погроза пана віддати Остапа у некрути.
4. Соломія проводжає Остапа.
5. У циганів.
6. Соломія губиться у плавнях.
7. Смерть Соломії.
8. Арешт Остапа
Якими словами зустрів вояків Платон Півторак? (за твором О. Довженка "Ніч перед боєм")
Кому належать слова: "...вези, годі спати. А я три ночі не спав, возив".
За жанром твір О. Довженка "Ніч перед боєм"
Ідея твору «Ніч перед боєм»
Встановіть відповідність між героєм твору О. Довженка "Ніч перед боєм" та його словами:
1. Трояна
2. Колодуб
3. Платон
4. Савка
А. "Ну, а якщо душа велика, а людина нервова..."
Б. "Чим же далі витікаєте, тим більше крові проллється! Та не
тільки вашої, солдатської, а й материнської, й дитячої крові".
В. "А хіба ви думаєте, діду, що нам не важко? Хіба ви думаєте,
що біль і жаль не роздирають наші душі, не печуть нас
пекельним вогнем?"
Г. "Це, хлопці, не ваші напої. Це напої бабські. А воїну треба
напитися зараз кріпкої ненависті до ворога та презирства до
смерті. Ото ваше вино. А жаль — це не ваше занятіє. Жаль
підточує людину, мов ташашіль. Перемагають горді, а не
жалісливі!"
Малює синіх коней із червоними гривами, у тому полум’ї чує музику (з твору Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути")
У Лілі Теслюк виникла незвичайна ідея:
У цитаті «Була маленька, худа, варила на трьох, як уміла, борщ та картоплю…» ідеться про
Узимку Славко врятував Юлька од вітру й морозу,
"Мамин мазунчик", "Спортсмен", "Педагогічно занедбаний, як колись казали, хлопець" - у якій послідовності до героїв твору "Шпага Славка Беркути" Н. Бічуї можна застосувати ці характеристики?.
Ідеєю оповідання «Білий кінь Шептало» є
Кульмінацією оповідання В. Дрозда є
Глибока образа охопила душу білого коня, коли
Білий кінь вирішив, що краще вже й надалі прикидатися
Установіть відповідність між сюжетним елементом й уривком з твору В. Дрозда "Білий кінь Шептало":
1. Зав'язка
2. Розвиток дії
3. Кульмінація
4. Розв'язка
А. повернення Шептала до конюшні
Б. відчуття справжнього щастя на волі
В. життєві перипетії Шептала
Г. конюх Степан із Шепталом вирушив за зеленим харчем
Д. знайомство читача з білим конем
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома