Роздвоєність душі Михайла Коцюбинського полягала у тому, що він:
Яку присвяту має «Intermezzo» Михайла Коцюбинського?
Що означає іntermezzo?
Кого мав на увазі ліричний герой, сказавши наприкінці твору: «Ми таки стрілися»?
Установіть відповідність між композиційними елементами:
1.Зав'язка 2.Розвиток 3.Кульмінація 4.Розв'язка
А. відпочинок на природі
Б. утома ліричного героя та виїзд за місто
В. приплив нових сил, заклик протистояти злу
Г. зустріч із селянином
Історія кохання Івана і Марічки в «Тінях забутих предків» подібна до історії
У повісті «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського події розгортаються в такій послідовності:
У повісті «Тіні забутих предків» є всі проблеми, окрім
Повість «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського написана на матеріалі
Якою мовою були написані перші твори Ольги Кобилянської?
Хто з німецьких філософів кінця XIX ст. вплинув на художній світ О.Кобилянської?
Суспільна діяльність О. Кобилянської пов'язана з
Вислів «Importu phantasie» у перекладі з французької означає
Музику якого композитора грав гість?
У тексті новели «Іmpromtu phantasie» наявні всі ознаки, ОКРІМ
Установіть відповідність між рисою героїні та цитатою:
1.глибока натура 2.творча особистість 3.смілива 4.аристократична
А."Ніжна, вразлива, немов мімоза, з сумовитими очима..."
Б."В дорозі напала її буря, обернула парасоль сподом наверх, зірвала капелюх аж на карк, одначе вона, з личком аж мокрим від дощу..."
В."Була занадто оригінальна, замало нинішня і не мала в собі нічого з "плебейськості""
Г."Вона бачила образи в тонах, відчувала образи в тонах, переживала в уяві з’явища, котрі творила сама: казкові, фантастичні, неможливі і плакала зі смутку не виясненого…"
Головними героїнями твору «Valse mеlancolique» Є:
За жанром «Меланхолійний вальс» — це
Епізод якого твору зображено на малюнку?
Тамара Гундорова побачила у цьому творі лише «жіночий духовний роман». А Осип Маковей, характеризуючи цей твір, назвав його портретом трьох жінок — «простодушної», «зламаної» й «відважної». Про який твір йдеться?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома