Назва села, у якому народився Т. Шевченко.
Як Тарас у дитинстві зміг побувати у Звенигородці, Умані, Єлисаветграді?
Як звали подругу-розрадницю, про яку Т.Шевченко згадує у вірші "N.N." ("Мені тринадцятий минало..."), не називаючи її.
До якого художника віддав на навчання Т. Шевченка пан Енгельгардт у Петербурзі?
Яка подія із життя Т.Г.Шевченка пов’язана з квітнем 1838 року?
Які художні засоби використані поетом у рядках:
Господнє небо, і село,
Ягня, здається, веселилось!
І сонце гріло, не пекло!
Та недовго сонце гріло,
Недовго молилось...
Оберіть основний мотив вірша "Мені тринадцятий минало..."
Оберіть ознаки балади як ліро-епічної поезії.
Оберіть героїв балади "Тополя", про яких лише йде мова, але вони не є діючими персонажами.
Оберіть серед запропонованих мотивів балади "Тополя" мотив, не властивий цьому твору.
Які художні засоби використав Т.Шевченко у рядках "Заповіту":
Поховайте та вставайте,
Кайдани порвіте
І вражою злою кров'ю
Волю окропіте.
Визначте провідну ідею "Заповіту".
Мала батьківщина Андрія Яковича Чайковського - це...
У яких навчальних закладах здобував освіту Андрій Чайковський?
Оберіть хибне твердження про діяльність Андрія Чайковського.
Жанр твору А.Чайковського "За сестрою" -
Оберіть тему повісті "За сестрою" А. Чайковського.
Яка проблема не порушується у повісті "За сестрою"?
Що із запропонованого належить до позасюжетних елементів твору?
До якої частини композиції належить момент нападу татар на село Спасівку?
Оберіть серед персонажів твору "За сестрою" таких, які не можна віднести або до позитивних, або до негативних.
Через який образ розкривається проблема зрадництва?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома