Контрольна робота. ТВОРЧІСТЬ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Додано: 19 листопада 2023
Предмет: Українська література, 8 клас
13 запитань
Запитання 1

1. Т.Г.Шевченка заарештували в

варіанти відповідей

А  1814     

Б   1847

В  1857 

Г 1861

Запитання 2

2. Після викупу з кріпацтва Тарас Шевченко навчається  в 

варіанти відповідей

А  Академії мистецтв     

Б  Петербурзькому університеті 

В  Київському         університеті

Г Львівському університеті

Запитання 3

3. Гроші для викупу з кріпацтва Т.Г.Шевченка було виручено з продажу портрета, на якому був зображений

варіанти відповідей

А Іван Сошенко    

Б  Карл Брюллов

В Тарас Шевченко        

Г Василь Жуковський

Запитання 4

4. «Живописна          Україна» ─ це

варіанти відповідей

А збірка поезій 

Б серія картин      

В  музична драма 

Г назва поеми

Запитання 5

5.Перша поетична збірка Лесі Українки мала назву

варіанти відповідей

А «На крилах пісень»    

Б «Відгуки»

В «Думи і мрії»    

Г «Contra spem spero!»

Запитання 6

6.Події в поемі Лесі Українки «Давня казка» відбуваються в

варіанти відповідей

А Франції   

Б Іспанії 

В невідомій країні        

Г Англії

Запитання 7

7. «Думи мої, думи мої» Т. Шевченко написав у

варіанти відповідей

А  Переяславі

 Б казематі   

 В Орській кріпості      

В  Петербурзі

Запитання 8

8.Упродовж життя Леся Українка керувалася правилом

варіанти відповідей

А весна для всіх настала

Б хотіла б я піснею стати

В тяжко й важко у світі жити    

Г щоб не плакать, я сміялась

Запитання 9

9.Поет (Леся Українка «Давня казка») чарував усю громаду 

варіанти відповідей

А своїми думками і вчинками 

Б умінням розуміти проблеми народу 

В красою душі  

Г чудовими поезіями. 

Запитання 10

10 Жанр твору Лесі Українки «Давня казка» 

варіанти відповідей

А повість

Б вірш

В поема

Г казка 

Запитання 11

11. Установіть відповідність між провідним мотивом та назвою твору

А творчість як єдина втіха на засланні

Б віра письменника у неминучість повалення царського гніту, відродження України

В естетичне задоволення від приходу весни

Г мотив волелюбності та творчості


1«Давня весна» Лесі Українки

2«Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки

3 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка

4 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка

5 «Мені однаково, чи буду…» Тараса Шевченка

варіанти відповідей

А-3, Б-5, В-1, Г-2

А-1, Б-5, В-3, Г-4

А-2, Б-3, В-1, Г-5

А-5, Б-3, В-1, Г-4

Запитання 12

12. Установіть відповідність між уривками з творів та їх назвами 

А Ні, не забула! У вікно до мене

   Заглянули від яблуні гілки,

   Замиготіло листячко зелене,

   Посипались білесенькі квітки.

Б Прилітайте, сизокрилі 

   Мої голуб'ята, 

   Із-за Дніпра широкого 

   У степ погуляти

В Десь, колись, в якійсь країні

   Проживав поет нещасний,

   Тільки мав талан до віршів

   Не позичений, а власний

Г Лунали б тоді мої мрії

   І щастя моє таємне,

   Ясніші, ніж зорі яснії,

   Гучніші, ніж море гучне



 1 «Давня казка» Лесі Українки

2 «Давня весна» Лесі Українки

3 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка

4 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка

5 «Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки

варіанти відповідей

А-5, Б-3, В-4, Г-1

А-2, Б-4, В-1, Г- 5

А-3, Б-2, В-4, Г-5

А-4, Б-1, В-2, Г-3

Запитання 13

13.Установіть відповідність між темою та назвою твору

А відтворення трагічного становища життя на Україні, пов’язаного з тогочасним суспільним ладом

Б відтворення впливу приходу весни на хворобливий стан поетеси

В звернення Т. Шевченка до своїх дум із сподіванням і вірою у вільне життя співвітчизників

Г бажання ліричної героїні вірша стати піснею, яка була б відомою в усьому світі


1«Давня весна» Лесі Українки

2«Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки

3 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка

4 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка

5 «Мені однаково, чи буду…» Тараса Шевченка


варіанти відповідей

А-2, Б-3, В-4, -Г1

А-3, Б-2, В-4, Г-1

А-4, Б-1, В-3, Г-2

А-1, Б-3, В-4, Б-2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест