Контрольна робота за творчістю В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Г. Тютюнника

18 запитань
Запитання 1

Укажіть, хто із зазначених письменників НЕ належав до "шістдесятників"

варіанти відповідей

І.Драч

В.Симоненко

О.Довженко

Г.Тютюнник

Запитання 2

твір "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнник присвятив

варіанти відповідей

Любові всевишній

"Цвітові яблуні"

репресованому батькові

своїй матері

Запитання 3

"Витязем на білому коні" О.Гончар назвав

варіанти відповідей

І. Драча

М. Вінграновського

Д.Павличка

В.Симоненка

Запитання 4

Укажіть автора рядків:

Я стужився, мила, за тобою,

З туги обернувся мимохіть

В явора, що, палений журбою,

Сам-один між буками стоїть.

варіанти відповідей

В.Симоненко

І. Драч

Д.Павличко

М.Вінграновський

Запитання 5

Україна є центральним образом твору В.Симоненка

варіанти відповідей

"Ти знаєш, що ти - людина?"

"Лебеді материнства"

"Цар Плаксій та Лоскотон"

"Задивляюсь у твої зіниці"

Запитання 6

Новела "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника НЕ містить

варіанти відповідей

діалогів матері з сином

вставної новели

діалогів Марфи з Михайлом

портретних характеристик персонажів

Запитання 7

У якій частині новели Гр.Тютюнника вжито вислів "три зозулі з поклоном"

варіанти відповідей

у материних спогадах

у присвяті

у міркуваннях оповідача

в "Останньому листі від тата"

Запитання 8

Події в новелі "Три зозулі з поклоном" Гр.Тютюнника викладено в такій послідовності

варіанти відповідей

хлопець-студент приїжджає до рідного села - Марфа просить потримати листа - Михайло сумує за улюбленою справою - Марфа і Карпо ходять у гості до сусідів

Марфа і Карпо ходять у гості до сусідів - хлопець-студент приїжджає до рідного села - Марфа просить потримати листа - Михайло сумує за улюбленою справою

Михайло сумує за улюбленою справою - хлопець-студент приїжджає до рідного села - Марфа просить потримати листа - Марфа і Карпо ходять у гості до сусідів

хлопець-студент приїжджає до рідного села Марфа просить потримати листа - Марфа і Карпо ходять у гості до сусідів - Михайло сумує за улюбленою справою

Запитання 9

Поєднання двох кольорів - червоного і чорного - наявне у творі, що за жанром є

варіанти відповідей

баладою

ліричним віршем

новелою

усмішкою

Запитання 10

Іван Драч модернізував народнопоетичний та літературний жанри

варіанти відповідей

балади

пісні

думи

легенди

Запитання 11

У "Баладі про соняшник" йдеться про

варіанти відповідей

поета і поезію

хлопця, який хоче стати поетом

поля, на яких росте соняшник

соняшник як символ українського світосприймання

Запитання 12

За що Микола Вінграновський був нагороджений золотою медаллю в Лос-Анжелесі?

варіанти відповідей

за любов до Батьківщини

за поетичні твори

за найкращий сценарій фільму

за найкраще виконання чоловічої ролі

Запитання 13

Назва поезії, у якій ліричний герой постає в образі явора, який страждає через нерозділене кохання.

варіанти відповідей

"Я стужився, мила, за тобою..." Д.Павличка

"Задивляюсь у твої зіниці" В.Симоненка

"Балада про соняшник" І.Драча

"Цю жінку я люблю" М. Вінграновського

Запитання 14

« Сонячним поетом» в українській літературі називають:


варіанти відповідей

  Івана Драча


 Василя Симоненка


  Миколу Вінграновського


  Дмитра Павличка

Запитання 15

Визначте, з якої поезії ці рядки:

І раптом побачив сонце,

Красиве засмагле сонце,-

В золотих переливах кучерів,

У червоній сорочці навипуск


варіанти відповідей

"У синьому небі я висіяв ліс"

"Два кольори"

"Балада про соняшник"

"Лебеді материнства"

Запитання 16

Поезія М. Вінграновського "У синьому небі я висіяв ліс" належить до лірики

варіанти відповідей

філософської

патріотичної

інтимної

пейзажної

Запитання 17

Що є оберегом для сина у вірші "Два кольори" Д. Павличка?

варіанти відповідей

вишита сорочка

дорога додому

мамина пісня

мамина молитва

Запитання 18

Провідний мотив вірша "Два кольори" Д.Павличка:  

варіанти відповідей

вияв любові до рідної матері

мотив дороги

мотив кольору червоного та чорного

мотив туги за рідним краєм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест