Контрольна робота (творчість В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька)

Додано: 13 грудня 2022
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 1065 разів
15 запитань
Запитання 1

1. “Всім серцем любіть Україну свою», - закликав читачів

варіанти відповідей

А Павло Тичина

Б Володимир Сосюра

В Андрій Малишко

Г Дмитро Павличко

Д Євген Маланюк

Запитання 2

2. Хто з вивчених протягом теми поетів народився на Полтавщині, був редактором у різних видавництвах?

варіанти відповідей

А Василь Голобородько

Б Володимир Сосюра

В Володимир Підпалий

Г Леся Українка

Запитання 3

3. "Цей вірш став хрестоматійним, проте його й досі друкують не за першою публікацією 1944 року", - так сказано про вірш:

варіанти відповідей

А "Васильки" Володимира Підпалого

Б "Зимовий етюд" Володимира Сосюри

В "З дитинства .Дощ" Василя Голобородька

Г "Любіть Україну!" Володимира Сосюри

Запитання 4

4. Вкажіть автора та назву вірша за картинкою, яку зображено:

варіанти відповідей

А В. Підпалий "Бачиш:між трав зелених"

Б В. Сосюра "Осінь"

В В. Сосюра "Любіть Україну"

Г В. Голобородько " З дитинства: дощ"

Запитання 5

5. Визначте назву твору за цитатою і його автора: " з побратимами у товаристві розмовляємо..."

варіанти відповідей

А. В.Сосюра "Любіть Україну"

Б  В. Голобородько "З дитинства: дощ"

В.  В. Підпалий «Наша мова»;

Г  В. Сосюра «Осінь»;

Запитання 6

6. За жанром поезія "... Бачиш: між трав зелених...", "Зимовий етюд" Володимира Підпалого — це лірика:

варіанти відповідей

А філософська; 

Б інтимна;

В громадянська; 

Г пейзажна.

Запитання 7

7. У рядках "Там за тополями, за огорожами, де місто тікає на ніч в степи, -все запорошене, все насторожене, вся Україна заслухалась - і не спить", використано такі художні засоби:

варіанти відповідей

А персоніфікацію, інверсію, метафору

Б епітет, персоніфікацію, антитезу

В метафору, порівняння, епітет

Г епітет, антитезу, інверсію

Запитання 8

8.Оберіть із поданих варіантів віршів, написаних верлібром

варіанти відповідей

А "Любіть Україну!", " Наша мова"

Б "Зимовий етюд", "Теплі слова"

"З дитинства :дощ", "Васильки"

" Бачиш:між трав зелених", "Осінь"

Запитання 9

9. " Мова - це складова , що визначає належність людини до національної культури" , - провідний мотив вірша:

варіанти відповідей

А "Наша мова"

Б "Теплі слова"

В "Любіть Україну!"

Г "Зимовий етюд"

Запитання 10

10.  Вірш, написаний письменником під впливом однойменної народної пісні:

варіанти відповідей

А В. Сосюра «Васильки»;

Б В. Підпалий «Зимовий етюд»;

В   В. Голобородько "З дитинства: дощ"

Г.    В. Сосюра «Осінь»;

Запитання 11

11. Визначте назву твору за цитатою і його автора: «Так же буде поле, як тепер, синіти, і хмарки летіти в невідомий час, і другий, далекий, сповнений привіту, з рідними очима порівняє нас".

варіанти відповідей

А В. Сосюра «Осінь»;

Б  В. Голобородько «Теплі слова»;

В В. Підпалий «Наша мова»;

Г В. Сосюра «Васильки».

Запитання 12

12. Які образи використовує В. Підпалий у вірші «Зимовий етюд», щоб зобразити зимовий вечір

варіанти відповідей

А. сніжинка, іній, місяць, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

Б.туман, іній, холодна льодинка, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

В. лижі, санки, снігова баба, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

Г. завірюха, льодинка, туман, «вечір, мов казка» і «казка, як вечір

Запитання 13

13. 1. Укажіть рядок, який розкриває головну думку вірша В. Сосюри «Любіть Україну»

варіанти відповідей

А «Любіть Україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води...»

Б  «Для нас вона в світі єдина, одна в просторів солодкому чарі...»

В «Коханий любить не захоче тебе, коли ти не любиш Вкраїну...»

Г «Всім серцем любіть Україну свою - І вічні ми будемо з нею!»

Запитання 14

14.Яке слово потрібно вставити замість трьох крапок у вірші Володимира Підпалого «Бачиш, між трав зелених...»:

Бачиш: між трав зелених, як грудочки, ... Станьмо ось тут навшпиньки спокій їх берегти.

варіанти відповідей

А камінчики

Б пташенята

В мурашки

Г  коники

Запитання 15

15.Вкажіть автора вірша "Наша мова"

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест