Від імені якої героїні ведеться оповідь у творі «Valse Melancolique» («Меланхолійний вальс»)
У якому стилі в основному писав Василь Стефаник?
Що вибито на хресті, який поставив Дідух?
Куди емігрувала родина Дідухів?
Як називали Івана Дідуха?
Де їв Іван?
Скільки людей запросили на святкування від'їзду?
Скільки років перебував Іван Дідух у війську?
Ольга Кобилянська— дочка...
О. Кобилянська писала, що в її творчій праці важливу роль відігравали...
Твір «Камінний хрест» В. Стефаника написаний під впливом...
Твір О. Кобилянської «Valse mélancolique» за жанром - це...
З якої причини твори В. Винниченка були вилучені з читацького вжитку за авторитарного радянського режиму?
В уривку "Я прилагоджувалась до матури, бо хотіла бути учителькою.
Вчилася музики, і язиків, і прерізних робіт ручних..." сказано про...
Кого з героїнь твору "Valse mélancolique" називали "найкраща улюблениця долі"?
У фрагменті «Чорний, з дорогого дерева, прикрашений на краях арабесками з перлової матиці, лискучий, мов дзеркало» описано
О.Кобилянську в українській літературі називали
Як же звали дівчину у новелі В.Винниченка "Момент"?
Завершіть фразу з твору В.Винниченка "Момент":
”Мусю вбито на кордоні. Вмерла так, як вмирають ті, що люблять ......”.
Події у творі «Момент» в.Винниченка розгортаються в такій послідовності:
Розв"язкою твору В.Винниченка "Момент" є:
Твору «Момент» НЕ ВЛАСТИВА композиційна особливість...
За яких обставин познайомилися герої твору "Момент"?
Твір «Момент» має підзаголовок...
«Страшно сильно пишете Ви. Так, якби витесували потужною рукою пам'ятник свого народу...», - писала про В. Стефаника…
Чоловік поважний і випускати із себе слів без потреби не любив. Сам був “парнишка” дебелий, “гвардійонець”, як казали його односельчани, і на всіх через те дивився завжди згори вниз – це опис героя твору
Володимир Винниченко відомий як письменник і
З якого твору взято слова:" Щастя – момент. Далі вже буденщина, пошлість. Я знаю вже. Найбільше щастя буде мізерним у порівнянні з цим. Значить, зовсім не буде"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома