Контрольна робота "Усні арифметичні дії на основі нумерації багатоцифрових чисел"

Тест виконано: 69 разів
9 запитань
Запитання 1

Що позначає цифра 4 у числі 874 297 ?

варіанти відповідей

Кількість одиниць

Кількість десятків тисяч

Кількість одиниць тисяч

Кількість сотень

Запитання 2

Знайти значення виразу 87 640 - а, якщо а= 640

варіанти відповідей

87 600

87 040

8700

87 000

Запитання 3

Знайти розв'язок рівняння 28 000:х=14

варіанти відповідей

2000

200

20

20000

Запитання 4

Збільшити у 100 разів кожне з чисел: 10, 85, 530, 8700, 9200

варіанти відповідей

100, 850, 5300, 87000, 920000

1000, 8500, 53000, 870000, 920000

1000, 8500, 5300, 8700, 920000

1000, 8500, 5300, 870000, 92000

Запитання 5

Зменшити у 100 разів кожне з чисел: 2400, 5600, 45000,87400, 928 000

варіанти відповідей

24, 56, 450, 874, 9280

24, 560, 450, 874, 9280

24, 56, 450, 8740, 92800

240, 560, 4500, 8740, 92800

Запитання 6

Велосипедист був у дорозі 4 години. Яку відстань він подолав , якщо рухався зі швидкістю 24 км/год?

варіанти відповідей

96 км/год

86 км

6 км

96 км

Запитання 7

Автомобіль проїхав 480 км. Скільки часу був у дорозі автомобіль ,якщо рухався зі швидкістю 60 км/год.

варіанти відповідей

6 год

8 год

80 год

7 год

Запитання 8

Обчислити: 340 • 5 : 100 • 6 + (27 000 : 30 - 450)

варіанти відповідей

570

550

552

500

Запитання 9

Розв'язати задачу

Із Києва до Харкова виїхав легковий автомобіль, і одночасно назустріч йому з Харкова до Києва виїхав вантажний автомобіль. Швидкість вантажного автомобіля - 50 км/год, а легкового - на 20 км/год більша. Через 4 години вони зустрілися. Яка відстань між Києвом та Харковом?

варіанти відповідей

400 км

480 км

280 км

480 км/км

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест