8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Контрольна робота в 6 класі. Повторення й узагальнення вивченого

Додано: 17 травня
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 267 разів
12 запитань
Запитання 1

Займенник - повнозначна частина мова, яка:

варіанти відповідей

має значення предметності

означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі

виражає ознаку або властивість предмета

вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх

Запитання 2

У якому з поданих іншомовних слів буква подвоюється?

варіанти відповідей

ал..ея

іл..юзія

віл..а

кол..егія

Запитання 3

Знайдіть прикметник, який потрібно писати через дефіс:

варіанти відповідей

жовто/гарячий

біло/сніжний

західно/український

науково/дослідний

Запитання 4

Знайдіть прислів’я, у якому вжито антоніми:

варіанти відповідей

Сонце блищить, а мороз тріщить.

Грудень рік кінчає, а зиму починає.

Де ластівка не літає, а в квітні додому прилітає.

Зробив діло, гуляй сміло.

Запитання 5

Продовжіть твердження: "Питальні займенники хто? що? скільки? змінюються за...":

варіанти відповідей

родами, числами й відмінками

відмінками

родами й відмінками

особами, числами й відмінками

Запитання 6

Зворотний займенник себе не має форми ... відмінка:

варіанти відповідей

називного

знахідного

орудного

місцевого

Запитання 7

Позначте речення, в якому немає жодного займенника: 

варіанти відповідей

Рослини - перша ланка ланцюга живлення, його основа.

Для багатьох тварин поживою слугують рослини, тому вони і є першою ланкою ланцюга.

Відходи життєдіяльності тварин слугують їжею дрібнішим тваринам і мікроорганізмам, □ що розкладають ці рештки, і так збагачують ґрунт.

На ґрунті виросте ще більше рослин, і цикл повториться знову й знову. 

Запитання 8

Знайдіть слово, яке потрібно писати через дефіс:

варіанти відповідей

в/цілому;

дарма/шо;

неначеб/то;

по/українському.

Запитання 9

Числівники за значенням поділяються на:

варіанти відповідей

якісні, відносні, присвійні

кількісні й порядкові

назви істот і неістот

прості й складні 

Запитання 10

Неправильно побудовано словосполучення:

варіанти відповідей

за десять хвилин сьома

двадцять хвилин десятого

пів на другу

буду після шостої

Запитання 11

Знайдіть рядок, у якому всі фразеологізми мають однакове значення:

варіанти відповідей

вийти в люди; вийти на дорогу; вийти сухим із води

відкрити душу; відкрити дорогу; відкрити очі

входити в норму; входити в колію; входити в русло

давати відсіч; давати перцю; давати по руках

Запитання 12

У якому рядку всі числівники за будовою складні:

варіанти відповідей

тридцять, вісім, сорок два

двадцять, сто три, сімсот один

п'ятсот, сімдесятий, дев'ятнадцять

один, дев'ять, вісім

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест