Контрольна робота "В.Дрозд. Ю.Винничук. В.Чемерис"

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 168 разів
24 запитання
Запитання 1

У творі В.Дрозда "Білий кінь Шептало" порушені всі названі проблеми, ОКРІМ:

варіанти відповідей

свободи і неволі

ролі митця в суспільстві

особистості і натовпу

людини у суспільстві

Запитання 2

У творі Ю. Винничука "Місце для дракона" порушені всі названі проблеми, ОКРІМ:

варіанти відповідей

людини і мистецтва

історичної правди

вірності і зради

доцільності самопожертви

Запитання 3

У творі В. Чемериса "Вітька + Галя" порушені проблеми, ОКРІМ:

варіанти відповідей

ролі державного діяча в суспільному житті

великого кохання

краси людських взаємин

сутності щастя

Запитання 4

Співвіднесіть назву твору та його ідею:

1."Білий кінь Шептало".

2."Місце для дракона".

3."Вітька+Галя..."

А.Благородство, самопожертва, людяність перемагають зраду, жорстокі закони і підступність.

Б.Возвеличення почуття кохання; утвердження високих моральних цінностей: відповідальності, уміння дружити, працьовитості, взаємопідтримки.

В.Знайти свій шлях у житті- нелегко, іноді доводиться пройти через зраду, нерозуміння, осуд. Та все минеться, коли поруч- справжні друзі.

Г.Людина має залишатися собою за будь-яких соціальних обставин.

варіанти відповідей

1Б, 2Г, 3В

1А, 2Б, 3В

1В, 2Г, 3А

1Г, 2А, 3Б

Запитання 5

Укажіть трьох героїв одного й того самого твору

варіанти відповідей

Степан

Пустельник

князь

Соломія Кіндратівна

Грицько

Запитання 6

Установіть відповідність між назвою твору та її жанром:

1."Білий кінь Шептало".

2."Місце для дракона".

3."Вітька+Галя...".

А.Притча.

Б.Гумористична повість.

В.Оповідання.

Г.Повість-казка.

Д.Соціально-побутова комедія.

варіанти відповідей

1В, 2Г, 3Б

1А, 2Б, 3Г

1Г, 2В, 3Д

1Д, 2А, 3В

Запитання 7

Суперечливість образу коня Шептала з однойменного твору В. Дрозда пролягає в тому, що він

варіанти відповідей

має талант, здібності, але не знає, як себе реалізувати

добрий у душі, але жорстокий у своїй поведінці та вчинках

працьовитий, але тільки тоді, коли є в цьому необхідність

прагне до волі й разом з тим із тим боїться виділятися, тому надає перевагу сірості 

Запитання 8

Кінь Шептало змалку ненавидів

варіанти відповідей

суботній вечір, роботу

табун, гурт

конюха Степана, хлопчика-підпасича

вороних, сивих, гнідих, перистих конней

Запитання 9

Із ким склалися особливі стосунки у коня Шептала?

варіанти відповідей

з конюхом Степаном

з бригадними кіньми

із хлопчиком-підпаском

із завфермою

Запитання 10

Шептало пишався собою, бо зумів...

варіанти відповідей

...повернутися на бригадний двір.

...прикинутися скореним, залишившись у душі вільним.

...показати свій характер.

...вирватися на волю.

Запитання 11

Білий кінь Шептало був нащадком

варіанти відповідей

диких мустангів

циркових коней

іподромних коней

Запитання 12

Як вчинив Шептало після втечі?

варіанти відповідей

повернувся викачавшись у бруді, щоб не відрізнятися від інших

примкнув до бродячого цирку

повернувся гордовитим, викупаним, білим конем

примкнув до дикого табуна

Запитання 13

Дракон Грицько поводився зовсім не по-драконячи, бо...

варіанти відповідей

його батьки читали добрі книжки

нікому було його навчити

на їхньому роду було закляття

перехворів у дитинстві

Запитання 14

Хто вбив Грицька і став чоловіком Настасії?

варіанти відповідей

князь

воєвода

пустельник

лицар Лаврін

джура лицаря Лавріна

Запитання 15

Що відбувалося з князем після загибелі дракона?

варіанти відповідей

його мучили докори сумління

помер разом із драконом

він залишився незадоволеним результатами поєдинку

покинув Люботин і став пустельником

Запитання 16

"Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп'ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину?" Ці питання в уяві князя ставить

варіанти відповідей

пустельник

Грицько

воєвода

Лаврін

Запитання 17

Фразеологізм "драконячі закони" характеризує

варіанти відповідей

закони, за якими живе суспільство, виправдовуючи прояви несправедливості та жорстокості

закони, за якими живе світ драконів

закони, за якими живе князівство Люботина

закони, які запровадив князь з появою дракона

Запитання 18

Вітька з повісті В.Чемериса назвав Галю "зміюкою лукавою", бо вона

варіанти відповідей

підкупила його секунданта Федька халвою

відверто посміялася з хлопця

запросила на побачення ще й Петра

розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався

Запитання 19

Чому серенада не розтопила Галиного серця?

варіанти відповідей

Галя не любила пісень

хлопці погано співали

мама Галі прогнала хлопців

хлопці переплутали двори й заспівали бабі Хіврі

Запитання 20

Як Вітька і Федько вирішили помститися Петрові?

варіанти відповідей

викликати на дуель

відлупцювати його

не розмовляти з ним

звести на нього наклеп

Запитання 21

Щоб завоювати Галю, Вітька...

варіанти відповідей

квіти дарував і навчився свистіти

воду носив і дрова рубав

викликав на дуель Петра

полов кукурудзу

Запитання 22

Який народний обряд згадується у творі?

варіанти відповідей

весілля

хрестини

сватання

похорони

Запитання 23

Установіть відповідність між героєм повісті "Вітька+Галя..." та його характеристикою:

1.Вітька

2.Федько

3.Галя

4. Петро

А. книги ковтає десятками, виручає друзів

Б. чудово свистить, працює влітку на пошті

В. ябеда і боягуз, хвалько й брехун

Г. не може і хвилини всидіти на місці, вважає зубний біль лихом цивілізованого суспільства

варіанти відповідей

1А, 2Б, 3В, 4Г

1Б, 2Г, 3А, 4В

1Г, 2А, 3Б, 4В

1В, 2А, 3Г, 4Б

Запитання 24

Визначте назву твору, автора і героя, якому належить фраза: “Я тебе не відраджую, але, хто хоч краплю мудрості зачерпне, довіку ситий не буде. Від многої мудрості много скорбі, і хто примножує знання, примножує печаль”:

варіанти відповідей

Степанові (В.Дрозд, “Білий кінь Шептало”) 

Пустельнику (Ю.Винничук “Місце для дракона")

Панові Лавріну (Ю.Винничук “Місце для дракона”)

Шепталові (В.Дрозд, “Білий кінь Шептало”) 

Вітьці (В.Чемерис “Вітька + Галька, або Повість про перше кохання”) 

Федьковіі (В.Чемерис “Вітька + Галька, або Повість про перше кохання”) 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест