Контрольна робота "Вимова голосних і приголосних звуків"

Додано: 2 лютого 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 765 разів
12 запитань
Запитання 1

Уподібнення приголосних відбувається під час вимови кожного слова рядка:

варіанти відповідей

коритце, доріжка, кузня, легкий, полегшення

робиться, стежка, розчин, нігті, вітчизна

солодко, близько, безшовний, перемогти, зубки

(на) грушці, камінчик, рюкзак, просьба, футбол

Запитання 2

Правильну вимову відображає транскрипція всіх слів у рядку:

варіанти відповідей

вокзал [вокзал] вівця [ в'іфц'а], пісня[ п'існ'а]

стіл[ст'іл] анекдот [ анекдот] футбол [ футбол]

боротьба[ бород'ба], просьба [ проз'ба], нігті [н'іхт'і]

ворітця [ вор'ітц'а], радість [ рад'іст'], ложці [ ложц'і]

Запитання 3

Спрощення у вимові й на письмі відбувається в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

перехрес..ний, пристас...ний, заздріс..ний, учас..ник

провіс..ник, шіс..надцять, невіс..ці, особистіс..ний

щас..ливий, захис..ник, хвас..ливий, мас..ний

доблес..ний, піаніс..ці, капос..ний, чес..ний

Запитання 4

Спрощення приголосного на письмі НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ у слові рядка:

варіанти відповідей

щас..ливий випадок

капос..ний песик

голосно вис..нути

піз..ня осінь

Запитання 5

Помилок під час спрощення приголосних на письмі припущено в рядку:

варіанти відповідей

обласний, пестливий, якісний, очисний

ненависний, жалісний, гіганський, тижня

захисник, буревісник, скатерка, шістнадцятий

тиснути, беззахисний, пестливий, солдатський

Запитання 6

Чергування голосних -О, -Е з -І відбувається в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

лимон, день, розгін, серпанок

чесний, возити, брезент, печатка

батіг, камінь, всюдихід, гусінь

чоло, зелень, березовий, мерзнути

Запитання 7

Чергування голосних -О,-Е з -І НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

сторож, шелест, вогонь, земля

водостік, явір, політ, лід

важіль, сік, ведмідь, дзвін

тесля, березень, береза, школа

Запитання 8

Букву -Е в коренях дієслів слід писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

оббр...хувати, оч..кувати, нар..кати, вигр..бати

збер..гати, л..тати, ч..пляти, зав..ртіти

стер..гти, бр..хати, збер..гати, прич..пити

спостер..гати, поч..пити, обп..кти, зч..пити

Запитання 9

Букву -І в корені дієслів слід писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

зам..тати, прич..пити, приб..ру, зач..пити

зар..катись, вигр..бати, вип..кати, ч..пати

збер..гати, зав..ртіти, нагр..бти, стер..гти

стер..гти, вит..кати, л..тати, нар..кати

Запитання 10

В усіх випадках слід вживати прийменник -В у рядку:

варіанти відповідей

ніжитися (у,в) хвилях, базар (у,в) Одесі, жити (у,в) своєму будинку

прочитала (у,в) журналі, росла (у,в) лісі, жити (у,в) Ужгороді

жив (у,в) Львові, день (у,в) день, дивитися (у,в) вікно

десь (у,в) хлібах, займатися (у,в) формі, сидіти (у,в) вагоні

Запитання 11

Буква -С у префіксах в усіх словах пишеться в рядку:

варіанти відповідей

..тверджувати, ..формувати, ..хованка, ..пізнитися

..плітати, ..чеплення, ро..вязка, бе..захисний

..питати, бе..діяльний, ро..тиснути, бе..таланий

..тискатися, ро..пуститибезсоння, бе..принципний

Запитання 12

Установіть відповідність між написанням слів і способом перевірки:

1) вимпел а) словникове слово

2)голубка б) можна дібрати спільнокореневе слово

3)пелена в) ненаголошений звук випадає

4)рівень г) сполучення -ере, -еле

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А

1-А, 2-Б, 3-Г, 4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест