Контрольна робота Вступ. Особливості організації тіла тварини. Процеси життєдіяльності тварин.

Науково-педагогічний проєкт "Інтелект України"


Додано: 15 листопада 2023
Предмет: Біологія, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Нейрони — це клітини тканини…

варіанти відповідей

епітеліальної

нервової

м’язової

сполучної

Запитання 2

Тканина, у якій накопичується запас поживних речовин:

варіанти відповідей

м’язова

нервова

жирова

кісткова

Запитання 3

У тварин опорно-рухова система забезпечує…

варіанти відповідей

зв’язок з навколишнім середовищем

газообмін

виділення продуктів життєдіяльності

пересування в просторі

Запитання 4

У ссавців легені…

варіанти відповідей

мають повітряні мішки

схожі на мішечки

розділені перегородками на камери

складаються з альвеол

Запитання 5

У багатьох тварин перенесення кисню по організму здійснює система…

варіанти відповідей

статева

кровоносна

нервова

видільна

Запитання 6

Для кровоносної  системи ссавців характерні…

варіанти відповідей

трикамерне серце, два кола  кровообігу

двокамерне серце, одне коло кровообігу

чотирикамерне серце, два кола  кровообігу

чотирикамерне серце, одне коло кровообігу

Запитання 7

Орган   /  органи  виділення рака річкового:

варіанти відповідей

шкіра

нирки

метанефридії

зелені  залози

Запитання 8

Увідповідни складник тваринної клітини (1-4) з його характеристикою ( А–Д ).

варіанти відповідей

1-Д; 2-В; 3-А; 4-Б.

1-Г; 2-А; 3-В; 4-Д.

1-Б; 2-В; 3-А; 4-Д.

1-А; 2-Б; 3-Д; 4-Г.

Запитання 9

Увідповідни систему органів тварин (1-4) з функцією (А–Д), яку вона виконує.

варіанти відповідей

1-Б; 2-Г; 3-А; 4-В.

1-Д; 2-А; 3-Б; 4-Г.

1-В; 2-Б; 3-А; 4-Г.

1-А; 2-В; 3-Г; 4-Б.

Запитання 10

Проаналізуй твердження, що характеризують  клітину (див. рис.), і вибери правильні.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 11

Проаналізуй твердження щодо об’єкта (див. світлину) і вибери правильні.   

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 12

Укажи ознаки, властиві зображеній тварині (див. світлину).

варіанти відповідей

2, 1, 2.

3, 3, 1

1, 2, 3.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест