Однією з ознак реалізму як напряму є ...
Панас Мирний започаткував в українській літературі жанровий різновид роману
Василь Гнидка - прототип...
Сюжетною основою для написання роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» став нарис...
Матня, Лушня, Пацюк у творі-це...
З пекучим докором на устах : "Так оце та правда?"...
Історію життя свого батька Чіпка почув від ...
Кульмінація роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" - це..
Кого в романі "Хіба ревуть воли..." названо "двужоном"?
Справжнє прізвище Панаса Мирного...
Характеристика "...будинок з багатьма прибудовами й надбудовами, зробленими неодночасно й не за строгим планом" стосується...
Темою повісті «Кайдашева сім’я» є зображення...
Діалог
— То сватай Вівдю. Чим же Вівдя негарна? Говорить тонісінько, мов сопілка грає, а тиха, як ягниця.
— Тиха, як телиця. Я люблю, щоб дівчина була трохи бриклива, щоб мала серце з перцем…
відбувається між...
Твір "Кайдашева сім'я"розпочинається...
Усі твердження про "Кайдашеву сім'ю" правильні, ОКРІМ
Ким за родом занять був Омелько Кайдаш?
Упізнай героя: «Який завтовшки, такий завбільшки; неповоротний, неохайний. Голова величезна, обличчя татарське, кругле, як гарбуз; ноги короткі та товсті, як стовпці. Не любив він ні балакати, ні співати, а любив на світі одну тільки горілку; дудлив її, як воду, й у тому покладав усю свою утіху».
Установіть відповідність між героєм та вчинком:
1. Перепродує полотно а) Іван Вареник
2. Має дві жінки б) Чіпка Вареник
3. Живе за принципом «моя хата скраю…» в) Мирон Ґудзь
4. Служив у москалях г) Грицько Чупруненко
д) Максим Ґудзь
Укажіть прізвище співавтора роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Яку назву мав роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», коли вперше легально був опублікований в Україні 1903 р.?
Який предмет побуту знову викликав страшну сварку в родині Кайдашів? Мотря навіть втрачає око в цій сварці.
Омелько Кайдаш найбільше боявся...
Події у творі «Кайдашева сім’я» розгортаються в такій послідовності
Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажами творів.
1. "Бідна, некрасива дівчина, уже таки й літня,
що жила...удвох з старою матір'ю".
2."Сама - невеличка, метка й жвава, з веселою
усмішкою на виду, вона так і вабила до себе".
3." Дівчина була невелика на зріст, але рівна, як струна,
гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза,
повновида, з тонким носиком..."
4."Висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка...
Загоріле рум'яне лице ще виразніше малювалось з
чорними тонкими бровами, з темними блискучими, як
терен, облитий дощем, очима..."
5. "Вона була вже не молода, але й не стара, висока,
рівна, з довгастим лицем, з сірими очима, з тонкими
губами та блідим лицем".
А Кайдашиха
Б Галя
В Мотря Довбишівна
Г Мелашка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома