Контрольна робота "Вступ. Золоті сторінки далеких епох."

Додано: 26 вересня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 196 разів
13 запитань
Запитання 1

Перший повний переклад Біблії живою українською мовою здійснили

варіанти відповідей

Іван Франко та Леся Українка

Пантелеймон Куліш та Іван Нечуй-Левицький

Микола Зеров та Максим Рильський

Микола Лукаш та Григорій Кочур

Запитання 2

Малою Нобелівською премією, або Дитячим Нобелем називають

варіанти відповідей

Пулітцерівську премію

Премію Сервантеса

Премію імені Г. К. Андерсена

Премію Астрід Ліндгрен

Запитання 3

Укажіть століття, яке увійшло в історію людства як доба Просвітництва

варіанти відповідей

16

17

18

19

Запитання 4

Зав'язкою сюжету «Фауста» є супе­речка між

варіанти відповідей

Фаустом і Вагнером  

Фаустом і Мефістофелем

директором   театру,   поетом   і комічним актором

Господом і Мефістофелем

Запитання 5

Кого з персонажів «Фауста» характеризують ці слова: «Я — тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»?

варіанти відповідей

Фауста

Мефістофеля

Вагнера

Валентина

Запитання 6

Укажіть, яку мету переслідує Мефістофель, укладаючи угоду з Фаустом

варіанти відповідей

спокусити Фауста, щоб довести недосконалість людини

зробити з Фауста геніального, шанованого в усьому світі вченого

зробити Фауста молодим і гарним, улюбленцем жінок

зробити Фауста найбагатшою людиною в місті

Запитання 7

Вкажіть проблеми, які порушуються в творі "Фауст"

варіанти відповідей

людської гідності та її права на самовизначення в житті

сутності людини та сенсу її життя

бережливого ставлення до природи, народних традицій

дотримання моральних норм

Запитання 8

Вкажіть, яких ідеалів прагнув досягти Фауст у своєму житті

варіанти відповідей

Стати успішним вченим, шанованим людьми, отримувати насолоду від розкішного життя, кохання, розваг.

Не абстрактно, а на практиці пізнати себе, до кінця самовиразитися, повною мірою самореалізуватися

Пізнати світ: усі безодні його премудрості, усю гармонію й увесь хаос, усю його красу й потворність.

Змінити умови життя людей: повернути людство до гармонії з природою та богом, коли кожна людина змогла б показати свою «справжню, добру, природну» сутність.

Запитання 9

Оберіть варіант, в якому правильно встановлено відповідність між героєм "Фауста" та його символічним значенням:

1. Фауст А.Символ абсолютного знання, мудрості, добра

2. Мефістофель Б. Втілення схоластичного вчення

3. Вагнер В. Символ зла та його місця у Всесвіті

4. Бог Г.Символ духовних пошуків людства

варіанти відповідей

1-Б, 2-Г, 3-В, 4-А.

1-Г, 2-Б, 3-В, 4-А.

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А.

1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

Запитання 10

Душа Маргарити була врятована тому, що ...

варіанти відповідей

Мефістофель винен у смерті матері та її брата

вона щиро кохала Фауста

Маргарита відмовилася втекти з Фаустом, прийняла вирок і цим спокутала вину

Маргарита збожеволіла

Запитання 11

Оберіть варіанти, які характеризують образ Фауста

варіанти відповідей

байдужість до слави, багатства

пошуки істини, праця для добра, покращення життя людей

бажає злого, а робить добро

невичерпна енергія

Запитання 12

Оберіть варіанти, які є характеристикою образу Мефістофеля

варіанти відповідей

поважає глибокі почуття, кохання

спокушає людей, випробовує їх

зневажає людей, зводить з істиного шляху

дієвий, винахідливий, корисливий

Запитання 13

Мефістофель перший раз з'явився до Фауста в об­разі:

варіанти відповідей

чорного кота

мандрівного студента

чорного пуделя

чорного ворона

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест