Контрольна робота з інформатики (9 клас) по темі: «3D - графіка»

Додано: 31 жовтня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 3625 разів
32 запитання
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера – це…?

варіанти відповідей

Комп’ютерне моделювання

Комп’ютерна графіка

Просторова графіка

Запитання 2

Засоби комп’ютерної графіки поділяються на…?

варіанти відповідей

Апаратні

Апартивні

Програмні

Запитання 3

До апаратних засобів комп’ютерної графіки відносять:…?

варіанти відповідей

Графічні редактори

Відео-карта

Монітор

Принтер

Сканер

Програми розпізнавання графічних зображень

Запитання 4

 До програмних засобів комп’ютерної графіки відносять:…?

варіанти відповідей

Графічні редактори

Монітор

Принтер

Програми перегляду графічних зображень

Програми розпізнавання графічних зображень

Запитання 5

Виберіть у яких сферах використовується комп’ютерна графіка…

варіанти відповідей

У науці

У техніці

У медицині

У освіті

У рекламному бізнесі

Запитання 6

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш?

варіанти відповідей

 Ctrl + C

Shift + A

Shift + Z

 Ctrl +V

Запитання 7

Дублювання об'єкта – це?

варіанти відповідей

операція створення граней елементів;

операція створення ребер елементів;

операція створення копій елементів;

 операція зглажування стиків між елементами.

Запитання 8

3D моделювання – це?

варіанти відповідей

Векторна графіка

Просторова графіка

Растрова графіка

Текстурування

Запитання 9

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки?

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Моделювання, рендеринг, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 10

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається?

варіанти відповідей

Рендеринг

Проектування

Виведення

Моделювання

Запитання 11

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається?

варіанти відповідей

Рендеринг

Проектування

Моделювання

Виведення

Запитання 12

  3D-графіка - це?

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів

 галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

Запитання 13

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є?

варіанти відповідей

Текст

Картинка

Схема

Графічне зображення

Запитання 14

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки?

варіанти відповідей
Запитання 15

Який пристрій зображено на картинці?

варіанти відповідей

3D принтер

прес-рендер

блендер

Запитання 16

Обрати зображення програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 17

Обрати зображення програми 3D Paint

варіанти відповідей
Запитання 18

Отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер – це?

варіанти відповідей

Моделювання

Рендеринг

Виведення

Запитання 19

Одна з форм технологій адитивного виробництва, де тривимірний об'єкт створюється шляхом накладання послідовних шарів матеріалу (друку, вирощування) за даними цифрової моделі – це?

варіанти відповідей

3D друк

Простий друк

Запитання 20

Друк 3D зображень здійснюється?

варіанти відповідей

Простим принтером

3Д принтером

Запитання 21

Прорахунок фінальної картинки з точки, у якій розташована камера – це?

варіанти відповідей

Render

Rebder

Rendez

Запитання 22

Текстурна карта — ?

варіанти відповідей

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

дзеркальне або глянцеве відображення

передача світла крізь об'єкти

Запитання 23

Дифракція —?

варіанти відповідей

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

спосіб зміни кольору поверхні в залежності від освітлення

визначає вигин, поширення та інтерференцію світла, що проходить поблизу границі об'єкта, або крізь вузьку діафрагму

Запитання 24

Прозорість  —?

варіанти відповідей

рендеринг сцен в художньому стилі

передача світла крізь об'єкти

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

Запитання 25

Якість зображення залежить від таких факторів: 

варіанти відповідей

положення камери

освітлення сцени

матеріали об'єктів

налаштування рендеринга

Запитання 26

Текстові об'єкти, як і будь-які інші об'єкти у Blender, можуть бути:



варіанти відповідей

пересунуті

обернені

маштабовані

трансформовані

Запитання 27

Для ручного уведення тексту та його форматування для текстових об'єктів передбачено свій режим правки ...

варіанти відповідей

режим редагування

об'єкт

переміщення

Запитання 28

Шейдинг - це?

варіанти відповідей

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

визначає, як колір і яскравість поверхні змінюється в залежності від освітлення (справжній фізичний відповідник альбедо)

дзеркальне або глянцеве відображення

об'єкти здаються розмитими або не в фокусі, якщо вони знаходяться занадто далеко попереду або позаду об'єкта у фокусі

Запитання 29

Відображення - ...

варіанти відповідей

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

визначає, як колір і яскравість поверхні змінюється в залежності від освітлення (справжній фізичний відповідник альбедо)

об'єкти здаються розмитими або не в фокусі, якщо вони знаходяться занадто далеко попереду або позаду об'єкта у фокусі

дзеркальне або глянцеве відображення

Запитання 30

Глибина різкості -



варіанти відповідей

спосіб нанесення на поверхню матеріалу

визначає, як колір і яскравість поверхні змінюється в залежності від освітлення (справжній фізичний відповідник альбедо)

об'єкти здаються розмитими або не в фокусі, якщо вони знаходяться занадто далеко попереду або позаду об'єкта у фокусі

Запитання 31

Каустика -



варіанти відповідей

визначає вигин, поширення та інтерференцію світла, що проходить поблизу границі об'єкта, або крізь вузьку діафрагму;

відбиття світла від блискучого об'єкта, або фокусування світла через прозорий об'єкт, для отримання яскравих відблисків на інший об'єкт

метод імітації дрібних нерівностей на поверхні

Запитання 32

Дифракція -



варіанти відповідей

визначає вигин, поширення та інтерференцію світла, що проходить поблизу границі об'єкта, або крізь вузьку діафрагму

вигин світла, пов'язаний з коефіцієнтом заломлення матеріалів

метод імітації дрібних нерівностей на поверхні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест