Контрольна робота з предмету "Здоров'я, безпека та добробут" за I семестр

Додано: 20 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

1.Безпека – це?


варіанти відповідей

а) це відсутність небезпечних ситуацій;

б) це відсутність загрози вашому життю, здоров’ю чи добробуту;

в) комфортні умови для життя.

Запитання 2

2.Назвіть основні складові здоров’я.

варіанти відповідей

а) фізичне, психологічне, соціальне;

б) фізичне, економіне, психологічне;

в) ментальне, економічне, соціальне.

Запитання 3

3.Високим рівнем ризику характеризуються ситуації?

варіанти відповідей

а) небезпечні, ризиковані;

б) екстремальні, надзвичайні;

в)небезпечні, екстремальні.

Запитання 4

4.Які ви знаєте сигнали оповіщення про повітряну тиривогу?

варіанти відповідей

а)сирена з вуличного гучномовця;

б)оповіщення по радіо, телебаченню;

в)гудки транспорту та підприємств;

г)оповіщення на телефоні;

д)повідомлення від родичів;

Запитання 5

5.Що містить екстренний рюкзак школяра?

варіанти відповідей

а) пляшка води, батончики, печиво, сухофрукти, ліки;

б) комплект змінної білизни, одягу;

в) зарядний пристрій, павербанк або змінний акумулятор до телефон;

г) улюблені іграшки, пазли, ігри;

д) ксерокопії документів, записка, де зазначено адресу проживання, контактні номери батьків або родичів.

Запитання 6

6.Які ви знаєте види загроз у зоні бойових дій?

варіанти відповідей

а)загроза аварій, загроза військових дій;

б) загроза вибуху, загроза потрапляння під обстріли;

в)техногенні аварії, залишені боєприпаси;

г)загроза отруєння небезпечними хімічними речовинами,контакти з озброєними людьми.

Запитання 7

7. Дії в разі загрози обвалу будівлі?

варіанти відповідей

а) взяти екстренний рюкзак і спускатись сходами;

б) негайно тікати;

в) уникати натовпу;

г) відійти від будівлі мінімум на 100 м;

д) попередити про загрозу інших людей в будинку.

Запитання 8

8.Види довкілля?

варіанти відповідей

а)соціальне;

б)напівприродне;

в)природне;

г)матеріальне;

д)техногенне.

Запитання 9

9.Як захиститися від крадіжки мобільного телефону?

варіанти відповідей

а) носити телефон у закритій кишені, встановити віддалений пошук, встановити блокування екрана, придумати надійний пароль, встановити батьківський контроль,увімкнути геолокацію, обачно користуватись у людних місцях;

б) не носити телефон у закритій кишені, встановити віддалений пошук, встановити блокування екрана, придумати надійний пароль, встановити батьківський контроль,увімкнути геолокацію;

в)носити телефон у закритій кишені, встановити віддалений пошук, встановити блокування екрана, придумати надійний пароль, встановити батьківський контроль,увімкнути геолокацію, повідомляти батькам про місце свого перебування, обачно користуватись у людних місцях;

Запитання 10

10.Небезпеки техногенного середовища?

варіанти відповідей

а)небезпеки на дорогах і транспорті, пожежі, ураження вуглекислим газом, хімічні опіки, отруєння, аварії на промислових підприємствах.

б)пожежі, небезпеки на дорогах і транспорті, ураження електричним струмом, хімічні опіки, отруєння, аварії на автодорогах;

в)небезпеки на дорогах і транспорті, пожежі, ураження електричним струмом, хімічні опіки, отруєння, аварії на промислових підприємствах.

Запитання 11

11.Які є наслідки неправильного харчування?

варіанти відповідей

а)відставання у рості, недостатня маса тіла, ожиріння, надмірна маса тіла, дефіцит поживних речовин;

б)недостатня маса тіла, ожиріння, надмірна маса тіла, дефіцит поживних речовин;

в)прогрес у рості, недостатня маса тіла, ожиріння, надмірна маса тіла, дефіцит поживних речовин.

Запитання 12

12.Харчові добавки — це?

варіанти відповідей

а) речовини, які додають у продукти з метою зменшення їхніх властивостей;

б) речовини, які додають у продукти з метою посилення або збереження їхніх властивостей;

в)вітаміни, які додають у продукти з метою посилення або збереження їхніх властивостей.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест