Контрольна робота з тем «Загальна характеристика Азії. Країни Азії, Австралія та Океанія»

8 запитань
Запитання 1

Оберіть країну що за формою правління є конституційною монархією:         



варіанти відповідей

Японія

Китай

Індія

Казахстан

Запитання 2

В яких країнах функціонують високошвидкісні залізниці?


варіанти відповідей

Японія, Республіка Корея, Китай

Китай, Японія, Індія

Казахстан, Індія, Таїланд

Китай, Японія, Монголія

Запитання 3

Визначте три характеристики населення Китаю. 


варіанти відповідей

Китайці становлять безумовну більшість тільки на сході країни 

Особливо низьким є рівень урбанізації в Західному Китаї 

Понад 80 % населення Китаю проживає в Південному Китаї 

Дві третини населення країни проживає в сільських населених пунктах 

Найчисленніші національні меншини — чжуани, уйгури, тибетці, монголи, мяо, маньчжури, корейці 

В окремих районах Великої Китайської рівнини густота населення досягає 1000 осіб/км2 

Населення середньої вікової групи перевищує 75 % 

Запитання 4

Визначте три характеристики населення Індії. 


варіанти відповідей

Релігійний склад досить однорідний — близько 81 % населення — буддисти 

Характеризується низьким природним приростом 

 Еміграція перевищує імміграцію 

 Частка найчисленнішого народу країни — хіндустанців — становить менше ніж 25 %

Найбільш багатонаціональна країна світу 

Найбільш густо населені східна частина Індо-Гангської низовини, дельта Гангу й узбережжя Індійського океану 

Більшість індійців живуть у містах

Запитання 5

Визначте три характерні риси промисловості Японії. 

варіанти відповідей

 Хімічна промисловість Японії спеціалізується на виробництві добрив 

  

 В електроенергетиці країни домінує гідроенергетика 

За обсягом хімічної продукції Японія посідає п’яте місце у світі 

на світовому ринку є постачальником наукових розробок, особливо в галузях економіки, автомобілебудування

Більшість індустріальних центрів країни розташовані на території Тихоокеанського поясу 

 Японська металургійна промисловість за технічним оснащенням є найсучаснішою у світі 

Лідером японської індустрії є легка промисловість 

Запитання 6

Визначте три характерні риси господарства Китаю. 


варіанти відповідей

Провідними центрами машинобудування є міста східної частини країни 

Китай виробляє понад 800 млн т сталі — це більше половини від усього світового обсягу 

Китай посідає третє місце у світі за виробництвом електроенергії 

Потужні ГЕС споруджені у верхній та середній течіях річок Янцзи і Хуанхе

Протягом останніх десятиліть середньорічні темпи зростання економіки Китаю становили 8—10 % на рік 

 Китай відстає від США за обсягами виробництва продукції обробної промисловості 

Порівняно з розвиненими країнами для Китаю характерна значно менша частка промисловості у ВВП 

Запитання 7

Визначте три характерні риси транспорту Японії. 


варіанти відповідей

У внутрішніх перевезеннях велике значення має річковий транспорт

 Залізничний транспорт зберігає свою значну роль у вантажообігу 

  Головні повітряні ворота країни — міжнародний аеропорт у місті Осака 

 Предметом гордості японців є система швидкісних залізниць — сінкансен 

Найбільшу роль у вантажо- й пасажирообігу відіграють автомобільний і залізничний транспорт 

Серед найбільших портів країни — Тіба, Йокогама, Нагоя 

Друге місце за вантажообігом посідає трубопровідний транспорт 

Запитання 8

Визначте три характерні риси сільського господарства Індії. 

  

варіанти відповідей

Найбільше рису вирощують у найвологіших і густозаселених районах північного сходу країни, біля узбережжя Індійського океану і в дельтах річок 

Провідною галуззю сільського господарства є рослинництво 

 Країна посідає перше місце у світі за вирощуванням цукрового буряку 

У східній частині переважає кочове й напівкочове скотарство, у західній — трудомістке рослинництво 

У східній частині переважає трудомістке рослинництво, у західній — кочове й напівкочове скотарство 

 Головна зернова культура — жито 

 Країна посідає перше місце у світі за поголів’ям великої рогатої худоби 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест