Контрольна робота з теми "Творчість Лесі Українки"

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 44 рази
24 запитання
Запитання 1

Справжнє прізвище Лесі Українки

варіанти відповідей

Тобілевич

Рудченко

Кандиба

Косач

Запитання 2

У вірші "Contra spem spero!" поєднано види лірики:

варіанти відповідей

патріотична й пейзажна


громадянська й особиста

філософська й особиста

патріотична та філософська

Запитання 3

"Contra spem spero!" у перекладі з латини означає:

варіанти відповідей

"бути чи не бути"




"лиш боротись - значить жить"




"сміх крізь сльози" 



"без надії сподіваюсь"

Запитання 4

Драмі-феєрії властиві всі ознаки, ОКРІМ

варіанти відповідей

фантастично-казковий сюжет

поряд із людьми діють створені уявою письменника фантастично-міфічні істоти

лише прозова мова

дія феєрії відрізняється використанням сценічних ефектів та трюків

Запитання 5

Дія "Лісової пісні" відбувається в усі пори року,ОКРІМ

варіанти відповідей

навесні



влітку



восени



взимку

Запитання 6

У “Лісовій пісні” можна виділити всі проблеми, ОКРІМ

варіанти відповідей

проблема кохання, краси людських взаємин

проблема добра і зла

проблема самозради

проблема віри і відступництва

Запитання 7

У створенні художнього світу «Лісової пісні» Леся Українка широко використала:

варіанти відповідей

античну міфологію  




біблійні мотиви  



фольклор Волині



єгипетські міфи

Запитання 8

СловаНе зневажай душі своєї цвіту,Бо з нього виросло кохання наше!Той цвіт від папороті чарівніший –Він скарби творить, а не відкриває...- адресовані

варіанти відповідей

Мавці




Лукашеві



Килині



Леву

Запитання 9

 У «Лісовій пісні» символом поетичної душі Лукаша є:

варіанти відповідей


бандура





скрипка




сопілка




арфа

Запитання 10

Серед персонажів «Лісової пісні» Лесі Українки не є фантастичною істотою:

варіанти відповідей

Мавка



Лукаш

 


«Той, що в скалі сидить»  

 


«Той, що греблі рве» 

Запитання 11

Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою.

варіанти відповідей

неокласицизм



неореалізм



модернізм



неоромантизм

Запитання 12

Який персонаж «Лісової пісні» Лесі Українки символізує незнищенність матерії і безперервний рух природи в міфологічному часі?

варіанти відповідей


дядько Лев





Мавка




мати




Килина




Лукаш

Запитання 13

У драмі-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки оспівано красу

варіанти відповідей

Гуцульщини




Слобожанщини



Полісся



Галичини



Буковини

Запитання 14

Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» розгортаються в такій послідовності:

варіанти відповідей

 Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Лукаш одружується – Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези

Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Лукаш одружується

Лукаш одружується – Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Мавка перетворюється на вербу – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку

г) Мавка не дає Лукашу наточити соку з берези – Лукаш одружується – Лісовик перетворює Лукаша на вовкулаку – Мавка перетворюється на вербу

жодної правильної відповіді

Запитання 15

Найбільше Мавка цінує в людині (Леся Українка „Лісова пісня”)...

варіанти відповідей

здатність до творчості.



розум і кмітливість.



бережливе ставлення до природи



уміння випікати хліб.

Запитання 16

Прокляття Килини ппретворює Мавку

варіанти відповідей

у калину



у тополю



у вербу




у горобину

Запитання 17

 Чому Лісовик дядька Лева вважає приятелем?

варіанти відповідей

Лев заклявся , що не дасть зрубати дуба                            



Лев кохав Мавку                                                                             



Лев допомагав Лісовику                                                  



Лев посадив дуба для Лісовика

Запитання 18

Серед ознак неоромантизму слід назвати:

варіанти відповідей

експресія, "вираження", гіперболізація почуттів

"типовий герой у типових обставинах", взаємини людини й суспільства

використання античних тем, почуття громадянського обов'язку, єдність часу, місця, дії

зосередження на чуттєвій сфері, емоційно-інтуїтивне пізнання світу, інтерес до сильної особистості

"незвичайний герой у незвичайних обставинах", пасивний герой, щастя вважається недосяжним

Запитання 19

Визначте художній засіб, використаний у рядках:

Гетьте, думи, ви, хмари осінні! Тож тепера весна золота!

варіанти відповідей

риторичне питання



риторичне заперечення



риторичне звертання



алітерація

Запитання 20

Основний мотив "Contra spem spero" - це ...

варіанти відповідей

боротьба добра і зла в душі ліричної героїні



переживання героїні з приводу хвороби



 втрата надії на одужання



 оптимізм людини за будь-яких життєвих ситуацій

Запитання 21

Малі, зморені істоти в лахмітті, з вічним гризьким голодом на обличчі - це:

варіанти відповідей

Потерчата




Бісенята



Злидні



Друзі Куця

Запитання 22

Кого покохав Той, що греблі рве

варіанти відповідей

Килину



Мавку



Русалку




Нявку

Запитання 23

Востаннє Мавка з'являється перед Лукашем в образі:

варіанти відповідей


Русалки




Дівчини у вінку




Загубленої долі




Мари

Запитання 24

 Кого описано словами:"Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними й разом плавкими рухами, одежа на йому міниться барвами?"

варіанти відповідей

Перелесник



Лукаш




Водяник



"Той, що греблі рве"



"Той, що у скалі сидить"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест