Урок узагальнення з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 19 травня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми
Тест виконано: 188 разів
39 запитань
Запитання 1

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Word

Google Chrome

Paint

Scrаtch

Запитання 2

Які існують типи розгалуження:

варіанти відповідей

Великі і малі

Повні і неповні

Широкі і вузькі

Закінчені і незакінчені

Запитання 3

Які існують способи подання алгоритмів?

варіанти відповідей

Словесний

Простий

Графічний

Послідовність сигналів (звукових, світлових тощо)

Закінчений

Запитання 4

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання програми?

варіанти відповідей

0

13

17

20

Запитання 5

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

14

5

27

Запитання 6

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 7

Як можна додати виконавця в Scratch?

варіанти відповідей

Намалювати

Вивантажити з комп'ютера

Обрати із бібліотеки

зліпити

Запитання 8

Вкажіть алгоритм з розгалуженням

варіанти відповідей
Запитання 9

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

10

1000

100

20

Запитання 10

Що намалює виконавець після виконання таких команд?

варіанти відповідей

квадрат

лінію

трикутник

коло

Запитання 11

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

Зелений кубик

Червоний прапорець

Зелений прапорець

Червону кнопку

Запитання 12

Вкажи на базову структуру розгалуження повної форми в середовищі Скретч 

варіанти відповідей
Запитання 13

 Яка геометрична фігура буде намальована після виконання наступного алгоритму?

варіанти відповідей

Шестикутник

Квадрат

Прямокутник

Трикутник

Запитання 14

Базові алгоритмічні структури

(три правильних)

варіанти відповідей

Лінійна

Математична

Розгалуження

Кругова

Повторення

Запитання 15

Як називається біле полотно, на якому об’єкт виконує дії?

варіанти відповідей

Об'єкт

Спрайт або цикл

Скрипт

Сцена або тло

Запитання 16

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 17

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?

варіанти відповідей

Вигляд

Рух

Олівець

Керування

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми якщо Мишку Натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 19

 Яку дію виконує даний фрагмент алгоритму?

варіанти відповідей

Будує шестикутник

Будує квадрат

Будує коло

Будує трикутник

Запитання 20

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 21

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 22

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?


варіанти відповідей

на 45 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 45 градусів проти годинникової стрілки

на 0 градусів

Запитання 23

Знайди ярлик, який запустить Scratch

варіанти відповідей
Запитання 24

Виконавець алгоритму - це

варіанти відповідей

будь-який пристрій

домашня тварина

об'єкт здатний виконувати команди алгоритму

Запитання 25

Набір команд, які може виконати виконавець, це -

варіанти відповідей

команда

система команд

алгоритм

Запитання 26

Послідовне виконання дій - це

варіанти відповідей

лінійні алгоритми

алгоритми з розгалуженням

послідовні алгоритми

доповнені алгоритми

Запитання 27

Циклічні алгоритми

варіанти відповідей

Повторюються певну кількість разів

перевіряють певну умову

виконуються послідовно

Запитання 28

Вкажіть на блок-схему лінійного алгоритму

варіанти відповідей
Запитання 29

Виконавцями алгоритмів можуть бути:

варіанти відповідей

люди, тварини, пристрої

тільки пристрої

люди, рослини, пристрої

тільки люди

Запитання 30

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей
Запитання 31

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

будь-яка послідовність команд для розв'язування задачі

певна послідовність деяких команд

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

Запитання 32

Яка команда призначена для створення циклів з передумовою в середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 33

Чи можуть команди тіла циклу з передумовою не виконуватися жодного разу?

Навести приклад.

варіанти відповідей

Так

ні

Запитання 34

Умови для циклів з умовами обирають у групі...

варіанти відповідей

Рух

Олівець

Змінні

Датчики

Запитання 35

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку.

Цикл буде виконуватися постійно.

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку.

Запитання 36

Яка команда призначена для створення циклів з лічильником в середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 37

Алгоритм посадки 12 дерев це цикл

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

лінійний

з розгалуженням

Запитання 38

Алгоритм забивання цвяху в дошку це цикл...

варіанти відповідей

з лічильником

з умовою

лінійний

з розгалуженням

Запитання 39

Якій структурі відповідає ця схема

варіанти відповідей

цикл з лічильником

цикл з умовою

розгалуження

слідування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест