Контрольна робота з теми "Додатні та від'ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел"

Додано: 21 лютого 2022
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 403 рази
15 запитань
Запитання 1

Укажи координату точки С, зображеної на малюнку.

варіанти відповідей

-5

-4

4

5

Запитання 2

Укажи число, яке є протилежним числу 2,5.

варіанти відповідей

2/5

-2,5

5,2

-5,2

Запитання 3

Укажи точку, розташовану ліворуч від точки А(3).

варіанти відповідей

М (4)

N(10)

Р(-8)

К(6)

Запитання 4

Укажи трійку чисел, яку записано в порядку зростання.

варіанти відповідей

-6,1; -6,03; -6,13

-5,08; -5,1; -5,12

-4,17; -4,1; -4,09

-9,17; -9,08; -9,1

Запитання 5

Порівняй числа -3,4 і -3,23.

варіанти відповідей

-3,4 > -3,23

-3,4 < -3,23

-3,4 = -3,23

Запитання 6

Порівняй числа - 2/3 і 1/6.

варіанти відповідей

- 2/3 > 1/6

- 2/3 < 1/6

- 2/3 = 1/6

Запитання 7

Обчисли |-1,32| + |12,4|.

варіанти відповідей

13,36

11,08

11,28

13,72

Запитання 8

Обчисли |5,64| - |-2,2|.

варіанти відповідей

3,62

7,66

3,44

7,84

Запитання 9

Розв'яжи рівняння -х = 14.

варіанти відповідей

14

-14

0

14 і -14

Запитання 10

Розв'яжи рівняння -х = -6.

варіанти відповідей

-6

6

6 і -6

розв'язків немає

Запитання 11

Розв'яжи рівняння |х| - 2 = 3.

варіанти відповідей

5

1

5 i -5

1 i -1

Запитання 12

Розв'яжи рівняння -|х| = 2.

варіанти відповідей

2

-2

2 i -2

розв'язків немає

Запитання 13

Знайди всі цілі числа, які задовольняють нерівність |x| < 3,4.

варіанти відповідей

1, 2, 3

-3, -2, -1

-3, -2, -1, 1, 2, 3

-3, -2, -1, 0, 1, 2, 3

Запитання 14

Знайди цифру, яку треба підставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (правильних відповідей може бути кілька):

-4,06 < -4,*5

варіанти відповідей

0

2

4

6

Запитання 15

Знайди цифру, яку треба підставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (правильних відповідей може бути кілька):

-0,2*6 < -0,279

варіанти відповідей

6

7

8

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест