Контрольна робота з теми "Дружба і кохання"

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 293 рази
24 запитання
Запитання 1

19 жовтня у поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року « — це:


варіанти відповідей

день зустрічі випускників Ліцею в Царському селі;

день відкриття Ліцею в Царському Селі;

день випускного іспиту в Ліцеї;

день приїзду до Ліцею російського царя Олександра І?

Запитання 2

19 жовтня 1825 року О.С.Пушкін не зміг бути на зустрічі випускників, тому що...

варіанти відповідей

перебував на засланні у селі Михайлівське

проходив службу на Кавказі

бо був в заслані в Сибірі

перебував на засланні на Кавказі

Запитання 3

О.С.Пушкін здобував освіту в...

варіанти відповідей

в елітному дворянському ліцеї в Москві                                       

Петербурзькому ліцеї

в ліцеї при воєному училищі                                       

Царськосільському ліцеї

Запитання 4

О.С.Пушкін в поезії «19 жовтня 1825 року» згадує своїх друзів-ліцеїстів:


варіанти відповідей

І.Пущіна;                                                    

В.Кюхельбекера;


А.Дельвіга

О.Корсакова?


Запитання 5

Головна думка поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року»:


варіанти відповідей

авторські спогади та роздуми про навчання в Ліцеї;

уславлення ліцейської дружби та вірності ідеалам ліцею;


уславлення російського царя Олександра І;

заклик до свободи та оспівування поетичного мистецтва?


Запитання 6

Ідея твору «19 жовтня 1825 року» О.С.Пушкіна виражена в рядках:

варіанти відповідей

"Друзья мои, прекрасен наш союз!

Он как душа, не разделим и вечен-

Неколебим, свободен и беспечен,

Срастался он под сенью дружных муз»;


"Служенье муз не терпит суеты;

Прекрасное должно быть величаво:

Но юность нам советует лукаво,

И шумные нас радуют мечты…»;


"С младенчества дух песен в нас горел,

И дивное волненье мы познали;

С младенчества две музы к нам летали,

И сладок был их лаской наш удел»?


Запитання 7

Доля О.Гріна тісно пов’язана з Україною, а саме:


варіанти відповідей

Одесою;           

Феодосією;                       

Херсоном;                  

Київом?

Запитання 8

Феєрія – це:


варіанти відповідей

вистава з фантастично-казковим сюжетом;


казка,де головною героїнею є фея?


новела з неочікуваним, схожим на казкову історію, фіналом;

поезії,присвячена сильним та яскравим почуттям?


Запитання 9

Що Ассоль напророкував Егль:


варіанти відповідей

білий корабель з пурпуровими вітрилами, капітаном якого є хоробрий вродливий принц,який приїхав забрати Ассоль;

прекрасну країну, де сходить сонце, там житиме Ассоль;

білий корабель з пурпуровими вітрилами на світанку, капітаном якого є хоробрий,вродливий принц, який приїхав забрати Ассоль у своє царство – глибоку рожеву долину, де у неї буде все, чого вона забажає

Запитання 10

Головною особливістю характеру Грея (О.Грін «Пурпурові вітрила») є:


варіанти відповідей

доброта

наполегливість

"дивна летюча душа"

"любов до моря"?

Запитання 11

Що символізують пурпурові вітрила у творі О.Гріна «Пурпурові вітрила»:


варіанти відповідей

мрію

кохання

щастя

диво. створене власними руками?

Запитання 12

Батьківщиною Роберта Бернса є:


варіанти відповідей

Англія

Ірландія

Шотландія

Уелс

Запитання 13

Ліричний герой поезії Р.Бернса «Любов» порівнює своє кохання з:


варіанти відповідей

сонцем

рожевим квітом

подихом вітру

веселим співом

Запитання 14

Кохання ліричного героя поезії Р.Бернса «Любов» сильніше за:


варіанти відповідей

вічність

світ

небо

час

Запитання 15

Художній засіб, який використовує автор у поезії Р.Бернса «Любов»:

 "посхнуть усі моря", "потануть брили скал", "згасне сонця пал" - це


варіанти відповідей

порівняння

метафора

гіпербола

епітет

Запитання 16

Особливістю лірики Г.Гейне є:


варіанти відповідей

народно-пісенна основа;                          

сатиричне зображення німецької дійсності;

мотив розчарування й скорботи;             

громадська позиція ліричного героя?


Запитання 17

Головною думкою поезії Г.Гейне «Коли настав чудовий май» є:


варіанти відповідей

поетизація високого почуття кохання;                            

поетизація краси травневої природи;

розкриття внутрішнього світу ліричного героя;  

розкриття сутності почуття кохання?


Запитання 18

Художній засіб, використаний поетом у поезії Г.Гейне «Коли настав чудовий май»: "Коли настав чудовий май… Коли настав чудовий май…",

"Тоді… Тоді…"


варіанти відповідей

анафора

епітети

метафори

антитеза

Запитання 19

Поезія К.Симонова «Жди мене....» за змістом та формою викладення є:

варіанти відповідей

спогадом про кохану;                               

листом-зверненням до коханої;


роздумом про глибину та силу почуття кохання;


ліричною мініатюрою, історією кохання?


Запитання 20

Головна думка поезії К.Симонова «Жди мене» виражена в рядках:

варіанти відповідей

Жди меня, и я вернусь. Только очень жди»;

"Жди меня, и я вернусь, Всем смертям назло»;

"Как я выжил, будем знать. Только мы с тобой,-

Просто ты умела ждать,

Как никто другой».


Запитання 21

Ліричний герой поезії К.Симонова «Жди мене»:


варіанти відповідей

мандрівник;                                            

воїн, який захищає Батьківщину;


філософ у пошуках істини;                   

моряк, який знаходиться далеко від дому?


Запитання 22

На думку ліричного героя поезії К.Симонова «Жди мене», кохання – це:


варіанти відповідей

вірність

щирість

відданість

ніжність

Запитання 23

Вірш К. М. Симонова «Жди мене...» написаний:


варіанти відповідей

під час Першої світової війни;

у давні часи лицарства;

у мирний час;

під час Другої світової війни

Запитання 24

К.Симонов присвятив вірш "Жди мене..."

варіанти відповідей

Джин Армор

коханій жінці, актрисі Валентині Сєровій

незнайомій жінці

кузині Амалії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест