Обчисліть: − 12 ⋅ 4
Обчисліть: − 10 ∶ 25
Обчисліть: - 6 ⋅ 15 - 4
Обчисліть: −18,6 ∶ (− 3) ∶ (−2)
Порівняйте: − 24 ∶ (− ⅓) і −0,18 ∶ (− 3).
Розв'яжіть рівняння: x ∶ (− 10) = 2,5
Розв'яжіть рівняння: 15 ⋅ (х − 2,7) = 0
Обчисліть значення виразу: 0,2 ⋅ (− 0,75) ⋅ (−5) ⋅ (− 2⅔)
Обчисліть зручним способом: −153 ∙ (- 1/9- 1/17+ 2/51) + 18 ∙ (- 4/9+ 1/6)
Фото розв'язку прикріпити в Classroom
Знайдіть значення виразу:
(− 1,42 − ( −3,22)) ∶ ( −0,8) + ( − 6) ⋅ ( − 0,7)
Фото розв'язку прикріпити в Classroom
Оленка задумала число. Якщо його поділити на 2цілих2/3 і до одержаного результату додати 2цілих1/2, то одержиться −2. Яке число задумала дівчинка?
Фото розв'язку прикріпити в Classroom
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома