Контрольна робота з теми " Поетичне бачення світу"(Р.Бернс,Г.Лонгфелло,Дж.Родарі)

Додано: 16 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 278 разів
22 запитання
Запитання 1

Великим Владикою життя в індіанців, за твором "Пісня про Гайавату" Г.Лонгфелло були :

варіанти відповідей

Гайавата;

Гітчі - Маніто;

Нокоміс.

Запитання 2

Свою Батьківщину Роберт Бернс називає країною:

варіанти відповідей

радості, сонця, світла;

мужніх мореплавців;

честі, слави, вольності;

поетів, художників, музикантів.

Запитання 3

  Його ім'я в перекладі з японської означає «банан».


варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Лонгфелло

Р. Бернс

Запитання 4

Який вірш складається з трьох рядків?

варіанти відповідей

поема

ода

хайку

рубаї

Запитання 5

Роберт Бернс народився ...

варіанти відповідей

у 1756

у 1759

у 1757

у 1758

Запитання 6

Якому поетові належить рядок " Моя мрія лине в гори навздогін вітрам"?

варіанти відповідей

Р.Бернсу

Мацуо Басьо

Г.Гейне

Запитання 7

З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;        б) щоб подивитися на гарні простори;

б) щоб бути ближче до сонця;              г) щоб поговорити з вітром

варіанти відповідей

щоб скликати народи на раду

щоб бути ближче до сонця

щоб подивитися на гарні простори

щоб поговорити з вітром

Запитання 8

Для зображення якої пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?


варіанти відповідей

зима

весна

літо

осінь

Запитання 9

У поемі Г.Логфелло " Пісня про Гайавату" використовуються міфи...

варіанти відповідей

анлійців

американців

північноамериканських індіанців

французів

Запитання 10

Гітчі-Маніто з поеми Г.Логфелло " Пісня про Гайавату" - це...

варіанти відповідей

мисливець

великий дух

шаман

верховний вождь

Запитання 11

Що, крім серця, поет залишив у верховині :

варіанти відповідей

переживання, надію, почуття

душу, думку, мрію

щастя, достаток, сподівання

Запитання 12

Назвіть міста, які згадав у вірші "Листівки з видами міст" Джанні Родарі:


варіанти відповідей

Рим, Мілан, Генуя, Венеція, Неаполь

Рим, Колізей, Капітолій, Форум

Японія, Рим, Мілан, Венеція

Запитання 13

Встановити відповідність Поет – країна

1. Мацуо Басьо              А. Японія

2. Р. Бернс                      Б. Італія

3. Дж. Родарі                  В. Шотландія

варіанти відповідей

1 А, 2 В, 3 Б

1 А, 2 Б, 3 В

1 В, 2 А, 3 Б

Запитання 14

У вірші "Листівки з видами міст" Дж.Родарі протиставляє життя:

варіанти відповідей

багатих і бідних;

молодих і старих;

освічених і неосвічених.

Запитання 15

Символом миру в "Пісні про Гайавату" Г.Лонгфелло були:

варіанти відповідей

голуб;

вогнище;

люлька;

танець згоди.

Запитання 16

Поет Р.Бернс у вірші віддав свої серце і душу:

варіанти відповідей

безмежному океанові;

високим горам;

колосистим полям;

тихим селам.

Запитання 17

У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки

варіанти відповідей

Дж.Родарі

Лонгфелло

Р.Бернс

Мацуо Басьо

Запитання 18

Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

варіанти відповідей

 Лонгфелло;      

Мацуо Басьо;   

Гітчі-Маніто;  

Дж. Родарі  

Запитання 19

Великий за обсягом віршований твір з ліричним або оповідним сюжетом, в якому порушуються важливі проблеми минулого, сучасного і майбутнього. 

варіанти відповідей

байка

вірш

поема

балада

Запитання 20

Головна думка поезії Джанні Родарі

варіанти відповідей

Погляньте і ви на картинки, синьйори:

Картинки веселі, життя — суворе.

Не вірю я чужим речам,

А вірю я своїм очам.

Чудово! Прекрасно! Розкішнії види!

А глянь за картинки — чи так воно вийде?

Запитання 21

Головна думка вірша "Моє серце в верховині ...":


варіанти відповідей

  заклик до боротьби;

 любов до рідного краю;

  оспівування кохання;

призначення поета та поезії.

Запитання 22

10. Хто такий Гайавата?

варіанти відповідей

а) верховний бог для індіанців

б) вигаданий персонаж

в) історична особа

г) один із друзів Лонгфелло

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест