Контрольна робота з теми "Повторення навчального матеріалу за 6 клас"

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 1146 разів
13 запитань
Запитання 1


Обчисліть:

5⅓ - 2¾


варіанти відповідей

 2⅚

 2⁵⁄₁₂

2⁵∕₂₄

Запитання 2

Обчислити:

5⁴⁄₉ + 2⁵⁄₁₂

 

варіанти відповідей

 7⁹∕₂₁

 


  8⁵⁄₃₆

  

 

  7³¹⁄₃₆


  8¹∕₁₈

Запитання 3

Обчислити:

5⅗ ⋅ 1⁴∕₂₁

варіанти відповідей

5¹²∕₁₀₅

5⁵∕₇

5²∕₇

Запитання 4

обчислити:

7⅘ : 1¹¹∕₁₅

варіанти відповідей

7⅓

Запитання 5

Спростіть вираз

45а-1,8b+9a-2,2b

варіанти відповідей

 54a-0.4b

 54a-4b

36a-3b

 36a-4b

Запитання 6

Спростіть вираз: 4(х-6у) - 6(х-3у)

варіанти відповідей

 -2х+6у

  -2х-6у

 2х-6у

2х+6у

Запитання 7

У першому мішку в 4 рази більше борошна, ніж у другому. Коли з першого мішка взяли 25 кг борошна, а з другого 6 кг, то в першому мішку стало в 2 рази більше борошна, ніж у другому. . Скільки кілограмів борошна було в другому мішку спочатку?

варіанти відповідей

6,5 кг

7,5 кг

6,75кг

7,25кг

Запитання 8

Розв'яжіть рівняння:

0,3(х + 6) = 0,4(5 - х) - 2,3

варіанти відповідей

3

0,3

-0,3

-3

Запитання 9

1,6 : 5 = 2,4 : х

варіанти відповідей

7,5

72

0,75

7,2

Запитання 10

адано точки A(-1;-1), В(-1;-4), С(2;-3), D(-3;-3), E(1;1), F-2;2). На координатній площині побудуйте відрізки AB,CDEF . Вкажіть правильні твердження (є декілька правильних варіантів відповідей).

варіанти відповідей

Відрізки АВ і СD паралельні.

Відрізки СD і EF паралельні

Відрізки АВ і EF непаралельні.

 Відрізки АВ і СD перпендикулярні?

Запитання 11

Знайдіть значення виразу:

(− 2,45 − (− 6,65)) : (− 0,6) + (− 4) ⋅ 0,3

варіанти відповідей

 9,2

-4,8

-9.2

4,8

Запитання 12

Дріт розрізали на три частини Довжина першої частини дорівнювала 320м, довжина другої становила ⅜ від довжини першої частини і 40% довжини третьої частини.Знайдіть, яка була довжина дроту спочатку

варіанти відповідей

740м

680м

700м

720м

Запитання 13

Розв'язати рівняння -4х +8=2 х - 16

варіанти відповідей

2

-2

4

-4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест