Розгляньте фрагмент координатної прямої. Визначте координати точок А, D, F, та P.
Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 цілі числа.
Виберіть із чисел 2; –3; 0; 1/7; –5,6; 9,1; 4/13; 28; –1/3; –23 дробові додатні числа.
Порівняйте числа:
1) –5,8 і 2,4; 2) –3,4 і –3,8.
Обчисліть: |–4,4| + |–3,6| – |–5,64|
Обчисліть:
Знайдіть значення х, якщо: –х = –16
Знайдіть значення х, якщо: –(–х) = 94.
Розв’яжіть рівняння: |x| = 2,8.
Розв’яжіть рівняння: |x| = –1,6
Знайдіть найбільше ціле значення х, при якому є правильною нерівність
х ≤ –12.
Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна рівність (розгляньте всі випадки):
–9,6*8 > –9,627
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома