Контрольна робота з теми "Романтизм"

Додано: 27 листопада 2021
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 4 рази
17 запитань
Запитання 1

Романтизм зародився на межі:

варіанти відповідей

XVI-XVII ст.

XVII-XVIII ст.

XVIII-XIX ст.

XIX-XX ст.

Запитання 2

Суть романтизму сформульована у вислові:

варіанти відповідей

типовий герой у типових обставинах,

природна людина, не зіпсована цивілізацією,

доля людини завжди в чужих руках,

незвичайний герой у незвичайних обставинах.

Запитання 3

Романтизму властиві ознаки:

варіанти відповідей

мінливість, тяжіння до різких контрастів, складної метафоричності,

культ природи й почуття, підвищена емоційність сприйняття навколишнього світу,

типізація героїв і обставин,

неприйняття буденності, конфлікт неординарної особистості із суспільством, мотиви самотності та світової скорботи.

Запитання 4

Природа в творах митців-романтиків постає:

варіанти відповідей

мальовничою, сповненою красою;

одухотвореною, наділеною людськими почуттями;

байдужою до переживань ліричного героя;

фоном, на тлі якого розгортаються події.

Запитання 5

Представником романтизму НЕ є:

варіанти відповідей

Г. Гейне;

Дж. Байрон;

Ф. Шиллер;

Й.В. Гете

Запитання 6

Назва поетичної збірки Г. Гейне:



варіанти відповідей

«Книга життя»

«Книга пісень»

«Книга віршів»,

«Книга спогадів»

Запитання 7

Сюжету та стилю поезії Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною» властива:

варіанти відповідей

фольклорна основа;  

історична основа;

складна метафоричність;

напружений сюжет.

Запитання 8

Про почуття самотності, прагнення дружби, кохання йдеться у творі:

варіанти відповідей

Дж. Байрона «Мій дух як ніч»;

Г. Гейне «На півночі кедр одинокий»;   

Дж. Байрона «Хотів би жити знов у горах»;

Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною».

Запитання 9

Основною думкою у творі Дж. Байрона «Хотів би жити знов у горах» є:

варіанти відповідей

оспівування краси кохання;

осуд жорстокості, кровопролитних війн;

уславлення свободи, засудження лукавства;

заклик до повстання, до збройного опору.

Запитання 10

Основну частину оповіді поеми Дж. Байрона «Мазепа» становить:

варіанти відповідей

розповідь гетьмана про свою страшну пригоду, 

опис Полтавської битви та поразки шведів;

згадка гетьмана про юнацьке кохання;

розповідь про поразку шведів.

Запитання 11

Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

варіанти відповідей

історичну постать; 

романтичного героя; 

героя фольклорних творів

образ, що втілює ідеї Просвітництва.

Запитання 12

Визначте правильну послідовність рядків у строфі з поезії Г. Гейне:

А) «Але не вмирає кохання»               В) «Вмирають люди і роки»

Б) «Що в серці живе моїм»                  Г) «Минають один за одним»

варіанти відповідей

А, Б, В, Г

Б, Г, А, В

В, Г, Б, А

В, Г, А, Б

Запитання 13

Установіть правильну послідовність подій у поемі «Мазепа».

А) кінь мчить дикими степами;         

Б) Мазепа пригощає Карла ХІІ;

В) Мазепа розповідає Карлу ХІІ про Терезу;     

Г) Мазепу прив’язують до дикого коня.

варіанти відповідей

Б, В, Г, А

В, Г, А, Б

В, Б, А, Г

В, Б, Г, А

Запитання 14

Установіть відповідність між початком цитати та її закінченням:

1  «Ніхто із смертних на землі»      А «як ти і гордий Буцефал»

2  «Жахнули скакуна, і враз»  Б «народи лили кров свою»

3  «Невже за лаври ці в бою»         В «не відгада своєї долі»

4 «Такої пари не знаходив»              Г «на волю випустили нас»

                 Д «прийняли в чесному бою»

варіанти відповідей

1-Д, 2-А, 3-Б, 4-Г

1-Г, 2-Б, 3-В, 4-А

1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А

1-Б, 2- В, 3-Д, 4-Г

Запитання 15

Установіть відповідність між цитатами з поеми Дж.Байрона «Мазепа» і назвами художніх засобів:

1  «Полтавський бій відгомонів»                                А порівняння

2  «скривавлені шляхи»                                              Б  уособлення

3  «неба стеля, як велетенська каруселя»                В  епітет

4  «страшного вітру хижий рев»                                 Г  гіпербола

                                                                                    

варіанти відповідей

1-Г, 2-Б, 3-А, 4-В

1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А

1-Б, 2-В, 3-А, 4-Г

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

Запитання 16

Установіть відповідність між назвами творів та цитатами:

1 «Мій дух як ніч…»

2 «Не знаю, що стало зо мною…»

3 «Коли розлучаються двоє…»

4 «Хотів би жити знов у горах…»


А Моя ж душа, мов птах прип’ятий,

Що прагне скель і висоти,

Страждає в Англії пихатій.


Б Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання

Прийшли до нас згодом самі.


В Я ще вчуваю арфи глас…

Як ще надія в серці спить,

Її розбудить віщий спів.


Г Привільний Рейн затих;

Вечірній промінь грає…

варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-Б, 4-А

1-.Б, 2-Г, 3-А, 4-В

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Г

Запитання 17

"Байронічний герой" - це

варіанти відповідей

самотня, розчарована людина зі страдницькою душею, сильним характером і бунтівливою вдачею

незалежна особистість, що страждає від життєвих обставин під тиском суспільства

витончену й ідеалістична особистість

герой-бунтар

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест