Контрольна робота з теми: "Романтизм"

Додано: 23 листопада
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Романтизм зародився на межі:

варіанти відповідей

XVI—XVII ст.;


XVII—XVIII ст.;


XVIII—XIX ст.

Запитання 2

Представником романтизму НЕ є:


варіанти відповідей

Г. Гейне;


Ф. Шиллер;


Дж. Байрон.

Запитання 3

Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:

варіанти відповідей

Данте;

Петрарки;

   Шекспіра

Запитання 4

Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:

варіанти відповідей

 «Не знаю, що стало зо мною...»;

«Коли розлучаються двоє...»;

«Вечірні промені ясні...».

Запитання 5

Мазепа з однойменної поеми Дж. Ґ. Н. Байрона розповів шведському королю про:


варіанти відповідей

  покарання за кохання;


першу виграну велику битву;


 двобій із польським магнатом.

Запитання 6

Для романтизму характерні такі ознаки:


варіанти відповідей

суворі правила;


 зверхнє ставлення;


незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

Запитання 7

Представником німецького романтизму був:

варіанти відповідей

 Байрон;


  Гейне;


 Шиллер

Запитання 8

. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:


варіанти відповідей

 сосни й пальми;


кедра й смереки;


кедра й пальми.

Запитання 9

«Байронічним» називають:


варіанти відповідей

 героя, розчарованого у принадах світу;

.

 героя-тираноборця;

героя-коханця.

Запитання 10

Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

варіанти відповідей

історичну постать;


романтичного героя;


 героя фольклорних творів

Запитання 11

Знайти пару ( назва вірша - цитата з твору )


1. «Мій дух як ніч...»

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

3. «Коли розлучаються двоє...»

4. «Хотів би жити знов у горах...»

а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.

б) ...Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...

д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

варіанти відповідей

1-а; 2-д; 3-г; 4-в

1-б; 2-а; 3-в; 4-г

1-д; 2-а; 3-г; 4-б

1-в; 2-д; 3-б; 4-а

Запитання 12

Новий тип літературного героя, створений Байроном, — тип:

варіанти відповідей

розчарованого бунтівного індивідуаліста;

борця із соціальною несправедливістю;

Запитання 13

Який засіб використовує Г.Гейне в описі “Кедр одинокий… дрімає і мріє вві сні”:

варіанти відповідей

А. Епітети

Б. Уособлення

В. Порівняння

Запитання 14

Головний мотив лірики Байрона:

варіанти відповідей

А. Розчарування, “світова скорбота”

Б. Простота, мелодійсність

В. Оптимізм, ствердження позитивних тенденцій

Запитання 15

Які засоби використовує Дж.Байрон в рядках:

“Гетьман – похмурий і старий

І сам, як дуб той віковий”

варіанти відповідей

А. Порівняння і метафора

Б. Епітет і порівняння

В. Епітет і уособлення 

Запитання 16

Формування романтизму в багатьох країнах сприяло:

варіанти відповідей

утвердженню монархії

пробудженню національної свідомості, розвитку культурних традицій народів, боротьбі за волю

  розвитку буржуазних стосунків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест