Виберіть складники ситуації спілкування
Адресант/адресантка — це:
Адресат/адресатка — це:
Виберіть умови здійснення спілкування
Проаналізуй ситуацію. Остапові у вайбері надійшло повідомлення: Друже, чекаємо на тебе о 16-00 біля входу на шкільний стадіон. Остап не відповів.
Виберіть якнайточнішу характеристику описаної ситуації.
Мовленнєвий етикет — це:
Позначте формули мовленнєвого етикету.
Позначте всі твердження, які належать до загальних правил ефективного спілкування
Маніпуляція в спілкуванні — це:
Позамовні (невербальні) засоби спілкування — це:
Позначте види позамовних засобів спілкування
НЕ є синонімом до слова спілкування:
Розмова між двома однокласниками — це приклад:
Позначте тези, які належать до правил віртуального спілкування
Позначте правильне твердження щодо спілкування.
Позначте, який стиль спілкування зображено в ситуації: однокласники покликали Тараса в кіно, він не хоче, але йде з ними.
Позначте ознаки впевненої поведінки.
Укажіть види слухання:
Суперечка - це
Уміння зосередити й утримувати увагу на предметі розмови впродовж усієї розмови, здійснювати цілеспрямоване вольове зусилля, щоб почути свого співрозмовника - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома