Що робить сім'я у вірші Т.Шевченка "Садок вишневий коло хати"?
Кого чи що поклала мати коло хати?
Хто подає вечерю у вірші «Садок вишневий коло хати»?
З ким заговорить серце у вірші «За сонцем хмаронька пливе»?
Який епітет використовує до хмарки автор у вірші «За сонцем хмаронька пливе»?
Який художній засіб використовує поет у ряках «І тьмою німою оповиє тобі душу»?
Порівняння вжито в рядку:
Які таланти, крім віршування, мав Павло Тичина:
Який із віршів Павла Тичини найбільше сповнений патріотизмом:
Без чого не можуть люди «і нивки зорати»? (Вірш «Не бував ти у наших краях!»):
Який художній засіб використовує автор у рядку «На квітці метелик, мов свічечка»:
Що нагадували роги лося в оповіданні Є.Гуцала?
У який час доби відбувається дія твору "Лось"?
Чого злякався лось?
Навіщо лось попрямував до поляни?
Що знаходилось на іншому березі річки в оповіданні «Лось»?
З ким спутали діти лося, побачивши його в ополонці?
Де проживав лось?
Про кого йдеться в цих рядках: "Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, у розтоптаних, з довгими халявами, чоботях, в яких тонув мало не по пояс..."?
Що засуджується в оповіданні Євгена Гуцала "Лось"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома