Яке поняття є зайвим в логічному ланцюжку: «відлига – застій – дисидентство – перебудова»?
Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні в другій половині 1960 – першій половині 1980-х років?
Через «самвидав» упродовж 1970 – початку 1980-х років розповсюджувалась інформація
Головне завдання діяльності Української Гельсінської групи
Визначте, яка п’ятирічка мала найкращі темпи приросту виробництва й була названа «золотою»:
Оберіть відомого українського поета-дисидента, який помер у 1985 р. у російській в’язниці:
Вкажіть керівника, який найдовше очолював СРСР
Особливість розвитку освіти України середини 1960 – початку 1980-х рр. – це
Причитайте факти біографії історичного діяча й укажіть його.
«Роки життя – 1937 – 1999. Громадсько-політичний діяч, учасник національно-визвольного руху. Народився на Черкащині. Закінчив журналістський факультет Київського університету. Публіцист, автор праць «Лихо з розуму», «Правосуддя чи рецидиви терору», редактор «Українського вісника». Був в ув’язненні близько 15 років. У 90-х рр. – народний депутат України, голова Народного руху України. Загинув за нез’ясованих досі обставин.»
Наслідком розвитку дисидентського руху в період «застою» стало:
Піднесення опозиційного руху в Україні в другій половині 1970-х рр. було передусім спричинено:
Який із наведених фактів свідчить про наслідки політики русифікації УРСР?
Широкомасштабному впровадженню заходів, які увійшли в історію під назвою «реформи Косигіна», передувало:
Що з названого належало до підсумків проведення у другій половині 1960-х рр. економічної реформи під керівництвом О. Косигіна?
Хто з керівників УРСР найбільшою мірою сприяв процесу русифікації республіки?
Що належить до характерних рис політичного життя СРСР в 1970-ті — середині 1980-х рр.?
Що стало результатом реформ О. Косигіна, що проводилися у другій половині 1960-х рр.?
Що було однією з причин глибокої кризи радянської моделі розвитку на початку 1980-х рр.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома