контрольна робота за І курс

Додано: 21 червня 2022
Предмет: Українська література
Тест виконано: 110 разів
30 запитань
Запитання 1

«Кайдашева сім'я» — це:

варіанти відповідей

історичний роман; 

пригодницька повість;

соціально-побутова повість;

соціально-філософська повість.

Запитання 2

Родина Кайдашів жила:

варіанти відповідей

У Западинцях.

У Вільшаниці.

У Семигорах.

У Біївцях

Запитання 3

В повісті «Кайдашева сім’я» розв’язкою є епізод, коли 

варіанти відповідей

Мелашка залишається в Києві;

всихає на городі стара груша;

помирає Омелько Кайдаш;                              

сваряться Мотря й Кайдашиха

Запитання 4

Жанр твору Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні» - це

варіанти відповідей

соціально-побутовий роман;

соціально-психологічний роман;

історично-соціальна повість; 

соціально-психологічна повість.

Запитання 5

Позитивний вплив на Чіпку («Хіба ревуть воли, як ясла повні?») мали

варіанти відповідей

дід Улас та баба Оришка

земське панство й Грицько;

Мотря й Галя

Максим Ґудзь і Явдоха.

Запитання 6

Персонажами твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є

варіанти відповідей

Омелько та Маруся Кайдаші

Грицько й Чіпка;

 Лаврін і Мелашка

Настя й Галя.

Запитання 7

Яку назву отримав театр другої половини XIX ст.?

варіанти відповідей

«театр драматургів»

«театр професіоналів»

«театр корифеїв»

театр Марка Кропивницького.

Запитання 8

Рідним братом І. Карпенка-Карого був

варіанти відповідей

М. Садовський

М. Старицький

М. Кропивницький

І. Котляревський

Запитання 9

Ідеєю твору «Мартин Боруля»: є


варіанти відповідей

викриття злочинної діяльності шляхтича Красовського;

змалювання судової тяганини з її бюрократичними вадами;

зображення життя дрібного шляхтича в кінці ХІХ століття;

засудження міщанських прагнень головного героя.

Запитання 10

Не розділяють прагнення Мартина добитися дворянського титулу всі персонажі, окрім:

варіанти відповідей

Степана

Марисі;       

Палажки

Гервасія.

Запитання 11

Другим «Заповітом» вважається твір І. Франка...

варіанти відповідей

«Гімн»

«Мойсей».

«Гріє сонечко»

«Борислав сміється».

Запитання 12

З 1867 по 1875 pp. І. Франко навчався...


варіанти відповідей

Удома.

У ремісничому училищі.

У сільській школі.

У Дрогобицькій гімназії.

Запитання 13

У 1874 р. ранні твори І. Франка надруковані на сторінках львівського студентського журналу...

варіанти відповідей

«Дзвін».

«Правда».

«Вільне слово»

«Друг».

Запитання 14

Поезія І. Франка « Чого являєшся мені у сні? » належить до жанру лірики...


варіанти відповідей

Громадянської.

Філософської.

Пейзажної.

Інтимної.

Запитання 15

Яку збірку І. Франка М. Коцюбинський оцінив, висловившись: «Це такі легкі, ніжні вірші, з такою широкою гамою чувств і розуміння душі людської»?

варіанти відповідей

«Зів’яле листя»

«Мій Ізмарагад».

«З вершин і низин».

«Із літ моєї молодості».

Запитання 16

У чому трагізм Мойсея? (І. Франко «Мойсей»)

варіанти відповідей

У непорозумінні його з народом.

Зрадництві країни.

Тривалій хворобі і передчасній смерті.

Невмінні керувати масами.

Запитання 17

Брати Анни насильно видали заміж сестру у віддалене село за Михайла Гурмана («Украдене щастя» І. Франко)...

варіанти відповідей

Бо Микола був бідним.

Не хотіли ділитися з Анною спадщиною.

Вбачали щастя сестри тільки з Михайлом.

Намагалися виконати заповіт батьків.

Запитання 18

У творчості М. Коцюбинського наявні характерні риси модерністської течії:

варіанти відповідей

імпресіонізму

експресіонізму;

неокласицизму

неоромантизму.

Запитання 19

Країною, де народилася О. Кобилянська, на теперішній час є:

варіанти відповідей

Угорщина

Німеччина

Болгарія

Румунія.

Запитання 20

Найбільш влучним визначенням ідеї повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» є:

варіанти відповідей

показ життя гуцулів;

засудження бездуховності життя, гімн чистим взаєминам між людьми;

осуд кохання в ранньому віці;

гімн працелюбним людям.

Запитання 21

Улюбленим композитором О. Кобилянської був:

варіанти відповідей

Ф. Шопен

М. Лисенко

Й. Штраус;

Й. Бах

Ф.-А. Моцарт.

Запитання 22

«Я» героя у творі М. Коцюбинського «Intermezzo» розкривається:

варіанти відповідей

через портретну характеристику;

через характеристику іншими персонажами;

через авторську характеристику;

у внутрішньому монолозі героя;

у діалогах з іншими персонажами.

Запитання 23

Провідні мотиви новел О. Кобилянської «Меланхолійний вальс», «Фантазія- експромт»:

варіанти відповідей

громадська і політична діяльність жінки;

краса вільної душі, аристократизм духу, глибокий психологізм;

призначення поета й поезії, мужність героїнь;

трагічна доля жінки, що бореться за майбутнє дітей;

любов до рідної землі.

Запитання 24

Майстром якого літературного жанру вважається Василь Стефаник?

варіанти відповідей

Соціально-психологічного роману

соціально-психологічної повісті;

соціально-психологічної новели

соціально-психологічної драми.

Запитання 25

Який твір В. Стефаника розкриває тему еміграції галицького селянства?

варіанти відповідей

«Камінний хрест»

«Новина»

«Синя книжечка»

«Сини».

Запитання 26

Родина Тобілевичів – це:

варіанти відповідей

Карпенко-Карий, Садовський, Саксаганський, Садовська-Барілотті;

Карпенко-Карий, Старицький, Кропивницький, Заньковецька;

Карпенко-Карий, Старицький, Садовський, Садовська-Барілотті;

І. Карпенко-Карий, Садовський, Саксаганський, Заньковецька.

Запитання 27

І. Франко має таку кількість псевдонімів...

варіанти відповідей

Дев’яносто дев’ять

Шістдесят три.

Одинадцять

Сім.

Запитання 28

Ім’я О. Кобилянської присвоєно: 

варіанти відповідей

Чернівецькому театру;

Полтавському університету;

Житомирській школі;

Харківській обласній дитячій бібліотеці.

Запитання 29

У якій місцевості України відбуваються події повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»:

варіанти відповідей

на Київщині

на Поділлі

на Харківщині

у Карпатах.

Запитання 30

Композиційною особливістю новели «Камінний хрест» НЕ Є

варіанти відповідей

поділ на сім частин

діалоги 

розповідь про минуле Івана Дідуха

кульмінація в кінці твору

розповідь від першої особи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест