Об’єктом вивчення географії є:
Укажіть, хто склав перші докладні карти земель України:
До якої галузі географії належить географія населення?
Способом лінійних знаків на карті зображують:
При перенесенні зображення зі сфери на площину використовують:
На які групи поділяються карти за змістом?
На топографічній карті немає..
Азимут — це…
Географічна карта, на якій показано розташування країн, їхні кордони і столиці:
Укажіть визначення, яке найбільш повно розкриває поняття "країна":
Елементами політичної карти світу є...
Площа України становить:
Яка крайня точка України розташована найдалі від Гринвіцького меридіана?
Укажіть рядок, який містить назви всіх країн - сусідів України на суходолі
Пам'ятний знак, який зображений на малюнку, установлений на території:
З якими державами Україна має морський кордон?
Адміністративно - територіальний устрій України.
Виберіть області, назви яких не збігаються з назвами обласних центрів :
Яка з названих областей НЕ має виходу до сухопутного державного кордону України
Укажіть назву області, контури якої наведено
Лінія зміни дат проходить по:
Час на даному меридіані називається :
Яка височина позначена на карті
Найвища точка рівнинної частини України
Найвища точка України - це...
Найвищою вершиною Кримських гір є гора...
Більша частина території України лежить на:
Укажіть тектонічну структуру, яка позначена на картосхемі цифрою 1.
До рудних корисних копалин відносяться…
В Україні мінеральними водами славляться населені пункти:
Визначте похил річки, довжина якої 502км, висота витоку – 256 м, а висота гирла – 100 м.
Похил Дніпра 11 см/км, довжина – 2201 км. Визначте, на якій висоті над рівнем моря Дніпро бере початок.
Визначте похил річки Дністер довжиною 1362 км, якщо її витік знаходиться на висоті 1000 м, а гирло – на висоті 0 м над рівнем моря.
Визначте падіння річки, довжина якої 3000 км, висота витоку – 260 м, а гирла – (– 20 м).
Ширина річки – 20 м, середня глибина – 1,5 м, швидкість течії річки – 2 м/с. Визначте витрату води в річці на цій ділянці.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома