Моніторинг якості знань за І семестр з всесвітньої історії 11 клас

Додано: 15 грудня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 36 разів
13 запитань
Запитання 1

Про кого йдеться: " президент Франції, його 1981 - 1991рр, його президенство є найбільш тривалим в історії держави"

варіанти відповідей

Жак Ширак

Емануель Макрон

Франсуа Міттеран

Ніколя Саркозі

Запитання 2

Режим "чорних полковників" існував в:

варіанти відповідей

Португалії

Греції

Італії

Іспанії

Запитання 3

Встановіть хронологічну послідовність перебування при владі німецьких канцлерів

А) Г. Коль

Б) А. Меркель

В) Г. Шредер

Г) К. Аденауер

варіанти відповідей

ГАВБ

БВАГ

АБВГ

ВГБА

Запитання 4

Лідер руху афроамериканців США за громадянські права.

варіанти відповідей

М. Ганді

Дж. Кеннеді

Б. Обама 

М. Л. Кінг 

Запитання 5

Оберіть тих керівників держав, які очолювали їх у один і той же час.

варіанти відповідей

США - Дональд Трамп

Великобританія - королева Єлизавета ІІ

Росія - Борис Єльцин

Німеччина - Карл Аденауер

Франція - Емануель Макрон

Італія - Сільвіо Берлусконі

Запитання 6

Яке поняття відповідає наведеному визначенню?

"Вид расової дискримінації, в основу якої покладено здійснення політики примусового відокремлення певної групи населення за расовою або етнічною ознакою"

варіанти відповідей

сепаратизм

сегрегація

расизм

ксенофобія

Запитання 7

Установіть відповідність між поняттями і їх визначеннями

1) неолібералізм

2) неоконсерватизм

3) маккартизм

4) «рейганоміка»

А) політика, що мала на меті зменшення інфляції та рівня безробіття через обмеження державного втручання в економіку,скорочення витрат на соціальні програми,подолання інфляції для забезпечення економічного зростання


Б) політика посилення ролі держави в економіці йсуспільному житті за умови збереження демократії, вільної конкуренції,

приватного підприємництва


В) політика пристосування традиційних цінностей до реалій сучасності; передбачає монетаризм, обмеження державного втручання, заохочення приватної ініціативи


Г) політика, що полягала в протидії й боротьбі з комуністичним проникненням і шпигунством на користь СРСР, у пересліду-

ванні осіб з ліберальними переконаннями


Д) політика, що супроводжувалася приватизацією національних підприємств, монетаризмом, зменшенням фінансування освіти й охорони здоров’я

варіанти відповідей

1А, 2Б, 3В, 4Г

1Г, 2А, 3Б, 4В

1Б, 2В, 3Г, 4А

1В, 2Г, 3А, 4Б

Запитання 8

Коли відбулося об"єднання Німеччини?

варіанти відповідей

1945

1961

1989

1990

Запитання 9

Коли та де було підписано договір про створення Європейського союзу (ЄС)?

варіанти відповідей

Маастрихт, 1992 р.

Берлін, 1989 р.

Женева, 1990 р.

Париж, 1999 р.

Запитання 10

Після ІІ світової війни країнами соціалістичного табору стали:

варіанти відповідей

Греція

Румунія

ФНР

Фінляндія

Угорщина

Запитання 11

Міжурядова організація соціалістичних країн - "Рада економічної взаємодопомоги"(РЕВ) була створена:

варіанти відповідей

1945

1961

1949

1953

Запитання 12

Ознаками сталінської моделі соціалізму в політико-ідеологічній сфері країн Центрально-Східної Європи були:

варіанти відповідей

затвердження багатопартійності

широкі права і свободи населення

залежність від країн Заходу

формування культу вождя

політичні репресії

Запитання 13

«Холодна війна»- це ...

варіанти відповідей

модель державного розвитку в індустріально розвинених країнах, яка передбачає досягнення високого рівня життя. Для неї характерні масове споживання і соціальний захист. Її становлення в країнах Заходу припадає на кінець 1940-х — 1950-ті рр., а розквіт — на 1960-ті — початок 1970-х рр. 

балансу сил у міжнародних відносинах, за якого вплив у світі розподіляється між двома державами

поняття, що позначає глобальне економічне, ідеологічне й військово-політичне протистояння між СРСР із його союзниками й США, країнами Західної Європи з їхніми союзниками, що тривало із сере дини 1940-х і до початку 1990-х рр.


образний вислів, який використовують щодо періоду стрімкого економічного зростання деяких країн і регіонів. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест