Контрольна робота за II семестр з географії 10 клас

Додано: 10 червня 2022
Предмет: Географія, 10 клас
Тест виконано: 279 разів
18 запитань
Запитання 1

1. Виберіть відповідь, у якій зазначені усі три країни Азії, що є конституційними монархіями.

варіанти відповідей

А Таїланд, Малайзія, Японія

Б Ізраїль, Іран, Ірак

В Сінгапур, Саудівська Аравія, Філіппіни

Г Китай, Індія, Пакистан

Запитання 2

2. Які види природних ресурсів визначають схожість міжнародної спеціалізації України з Канадою і Бразилією?

варіанти відповідей

А чорноземні грунти

Б нафта і природний газ

В залізні руди

Г енергія припливів

Запитання 3

3. Внаслідок міжнародної інтеграції країн Південно-Східної Азії сформувалося регіональне геополітичне та економічне угрупування країн, яке має назву...

варіанти відповідей

А АСЕАН

Б НАТО

В Ліга арабських держав

Г Азіатсько-Тихоокеанський регіон

Запитання 4

4. Визначте правильне поєднання "Сільськогосподарська культура - найсприятливіший клімат для її вирощування - країна Америки, яка спеціалізується на вирощуванні цієї культури".

варіанти відповідей

А цукрова тростина - тропічний - Аргентина

Б гевея - субтропічний - США

В пшениця - помірний - Канада

Г соняшник - екваторіальний - Бразилія

Запитання 5

5. Експортом якої мінеральної сировини на світовий ринок вирізняється Австралія?

варіанти відповідей

А нафта, природний газ, фосфорити

Б кам*яне вугілля, залізні та алюмінієві руди

В кухонна та кам*яна солі, самородна сірка

Г алмази, селітра, ртутні руди

Запитання 6

6. У якому регіоні Латинської Америки склалися найбільші в світі нафтопереробні заводи з транзитною нафтопереробкою та реекспортом нафтопродуктів?

варіанти відповідей

А Мексика

Б країни Карибського басейну

В Бразилія

Г Андські країни

Запитання 7

7. Як називають концепцію, яка передбачає необхідність встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь?

варіанти відповідей

А природокористування

Б екологічна рівновага

В сталий розвиток

Г охорона природи

Запитання 8

8. Установіть спільні риси розвитку економіки Австралії, Канади.

варіанти відповідей

А високий рівень бідності, соціального розшарування, безробіття

Б велика працересурсна база, яка складається з робітників різного рівня кваліфікації, низький рівень оплати праці

В індустріально-аграрна структура економіки

Г більшу частку загальної суми експортних надходжень забезпечує добувна промисловість

Запитання 9

9. Які країни відмовилися від утримування на своїй території ядерної зброї або реалізації своїх ядерних програм?

варіанти відповідей

А Україна, Бразилія, Південна Африка

Б Індія, Пакистан, Японія

В Німеччина, Італія, Туреччина

Г Китай, Франція, Велика Британія

Запитання 10

10. Які характерні ознаки населення країн Океанії?

варіанти відповідей

А старіння нації

Б більшість населення належить до європеоїдної раси

В значна частка населення країн належить до корінного населення

Г середній рівень урбанізації

Д в системі розселення переважають велетенські міські агломерації

Е другий тип відтворення населення

Запитання 11

11. Виберіть характерні ознаки господарства країн Латинської Америки.

варіанти відповідей

А залежність від іноземного капіталу

Б провідною галуззю господарства є сфера послуг

В багатоукладність економіки: присутність різних форм власності та типів підприємств

Г перевага державної форми власності на засоби виробництва

Д вузька спеціалізація більшості країн регіону

Е переважає багатопрофільна промисловість

Запитання 12

12. Які міста Америки є "чистими столицями", тобто виконують лише адміністративно-політичну функцію?

варіанти відповідей

А Бразиліа

Б Гавана

В Вашингтон

Г Мехіко

Д Оттава

Е Буенос-Айрес

Запитання 13

13. Які склались подібні галузі спеціалізації господарства Канади та Австралії як "переселенських країн"?

варіанти відповідей

А точне машинобудування

Б гірничодобувна промисловість

В лісова промисловість

Г кольорова промисловість

Д сільське господарство

Е туристична та банківська справа

Запитання 14

14. Виберіть види господарської діяльності, найбільш характерні для господарства країн Океанії.

варіанти відповідей

А текстильна та швейна промисловість

Б рибальство, добування перлин та перламутрових черепашок

В целюлозно-паперова промисловість

Г обслуговування військових баз іноземних держав

Д нафтопереробна промисловість

Е примітивне рослинництво

Запитання 15

15. Які країни Азії ніколи не були колоніями європейських держав-метрополій?

варіанти відповідей

А Китай, Афганістан

Б Індія, Пакистан

В В*єтнам, Лаос

Г Японія, Таїланд

Д Саудівська Аравія

Е Туреччина, Іран

Запитання 16

16. Який є пріоритетний спосіб подолання проблеми відсталості країн, що розвиваються?

варіанти відповідей

А матеріальна допомога високорозвинених країн

Б глибоке реформування власної економічної системи

В ліквідація залежності від іноземного капіталу

Г подолання демогафічної проблеми

Запитання 17

17. Яке твердження правильно характеризує українську діаспору на території Канади?

варіанти відповідей

А за своєю чисельністю українська громада Канади є найбільшою у світі, що проживає поза межами України

Б українська діаспора в Канаді - одна з наймолодших: вона склалася у другій половині ХХ ст.

В українці становлять майже 4 % населення Канади та є найбільшою національною меншиною в країні

Г головним регіоном розселення українців у Канаді є степові провінції, де проживає більше ніж половина осіб українського походження країни

Запитання 18

18. Трансамазонське шосе - найбільша транспортна магістраль Бразилії, яка мала відігравати значну роль у вивченні й освоєнні території Амазонії. Чому будівництво магістралі вважають одним із найпровальніших економічних проектів в історії країни?

варіанти відповідей

А відбувається зниження рівня води в Амазонці, від чого страждає річкове судноплавство

Б освоєння земель навколо дороги виявилося проблемним через низьку родючість грунтів

В для підтримки якості дороги в умовах екваторіального лісу потрібні невиправдано великі кошти

Г існує реальна небезпека масштабного обезліснення амазонської сельви


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест