Контрольна робота за темами;«Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.»

Додано: 7 травня 2023
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 128 разів
24 запитання
Запитання 1

Оберіть основні засади модернізму


варіанти відповідей

звеличення ролі освіти у житті людини

 увага до космічного простору, біблійних мотивів

нові формальні засоби,експерименти

 схильність до містицизму,перевага творчій інтуїції

 увага до внутрішнього світу людини

Запитання 2

Якими течіями представлений ранній модернізм


 

варіанти відповідей

футуризм,дадаїзм, кубізм

неоромантизм, акмеїзм

символізм, імпресіонізм, імаженізм

імпресіонізм , авангардизм, реалізм

Запитання 3

Які напрямки належать до зрілого модернізму?


 

варіанти відповідей

 дадаїзм, сюрреалізм, "потік свідомості"

трансценденталізм, романтизм,

 постмодернізм, "театр абсурду"

футуризм, експресіонізм,кубізм

Запитання 4

Які напрямки і стильові течії належать до пізнього модернізму?


варіанти відповідей

 плюралізм, англіцизм,

 антироман,"магічний реалізм", "драма абсурду"

 "новий роман",сюрреалізм

 інтелектуалізм, екзистенціалізм,"театр абсурду"

Запитання 5

Які новаторські методи у літературу ввів Шарль Бодлер :


 

 

варіанти відповідей

 зображення типових героїв в типових обставинах

музичність, суггестивність мови,песимізм

обстоювання ідеї самовираження поета

 використання лайливої лексики, орієнтація на використання надмірної пунктуації

 стирання меж між зовнішньою дійсністю і внутрішнім переживанням

Запитання 6

Вкажіть провідний мотив збірки "Квіти зла"


варіанти відповідей

 трагічна несумісність дійсності та ідеалу

 розквіт егоїзму в європейському суспільстві

 опис осінньої природи , що співзвучна з настроєм людини

 знецінення творчості у процесі зростання особистості

Запитання 7

Оберіть ознаки, що характеризують поезію Поля Верлена

варіанти відповідей

парадокси, афористичність, дадаїзм

 відтворення "поезії душі", символічність, імпресіонізм

музичність,сугестивність, живописність

 контрасність, естетизм, геометризм

Запитання 8

Яка головна думка вірша Поля Верлена "Поетичне мистецтво"?


варіанти відповідей

 "Найперше, то емоції у вірші"

 "Найперше - сенс у кожнім слові!"

 "Найперше - музика у слові!"

 "Найперше - римування в вірші!"

Запитання 9

Визначте особливості поезії Артюра Рембо


 

варіанти відповідей

традиційне віршування, дотримання класичних правил

 зображення видінь, фантасмагорій

 пасивність, емоційна невиразність,бляклість образів

 асоціативність, символізм, сугестивність

 тема вічного блукання, бунтарства проти світу

Запитання 10

У сонеті "Голосівки" Артюр Рембо запропонував новий принцип формування образу, який будується на асоціації... (доповнити)


 

варіанти відповідей

асоціації між словом та емоціями

 асоціації між картинкою і емоціями

 асоціації між звуком та кольором

 асоціації між природою і людиною

Запитання 11

Ліричний герой у сонеті "Циганерія "Артюра Рембо - це


 

варіанти відповідей

 представник паризької богеми

 представник збіднілої аристократії

закоханий талановитий музикант

 оптимістичний здібний художник

Запитання 12

Визначте троп у сонеті Артюра Рембо "Голосівки": "чорний мух корсет", "зморшок мудрий спокій"

варіанти відповідей

епітет

порівняння

метафора

анафора

Запитання 13

У сонеті "Моя циганерія" Артюр Рембо пише :"Як зозулясті кури, сокочуть в небі зорі". Визначте вид художніх тропів.

варіанти відповідей

метафора

епітет

оксюморон

порівняння

Запитання 14

У поезії "Осіння пісня" Поль Верлен використовує символи. Оберіть їх та правильне трактування

варіанти відповідей

годинник- минущість всього, жовте листя - прожите життя

пісні -дитинство, голосіння - радість зустрічей

імла - тепло рідних, вир - досягнення цілей

пісні - смуток, вир - вороже людині

Запитання 15

У вірші "Альбатрос" Шарль Бодлер використав два плани:

варіанти відповідей

реальний -птах і матроси

буденний - альбатрос і риба

симпатичний - митець і шанувальники

символічний - поет і натовп

Запитання 16

Вкажіть характерні ознаки "нової драми"


 

 

варіанти відповідей

герой - носій ідей

достовірне відображення дійсності

 традиційна композиція

 ремарки і паузи формують підтекст

 зіткнення ідей та поглядів

Запитання 17

Моріс Метерлінк -творець символістської драми,для якої характерно ( оберіть варіанти)


варіанти відповідей

 реальне зображення дійсності

 "театр мовчання"

 безупинний діалог людини та її долі

 відсутність символічних образів

Запитання 18

Оберіть головну думку п'єси "Синій птах":


 

варіанти відповідей

розвивати впевненість, віру у власні сили

не стримувати пізнання, розширювати знання

вести боротьбу за власні цінності, відстоювати ідеї

цінувати те, що маєш, не гнатися за примарним щастям

Запитання 19

Театральна, або циркова вистава, побудована на фантастично-казковому сюжеті, з використанням сценічних ефектів - це ...

варіанти відповідей

антиутопія

драма

феєрія

фарс

Запитання 20

Оберіть вірний код послідовності перебігу подій у п'єсі "Синій птах"

1. Країна Спогадів

2.Сади Блаженства

3.Палац Ночі

4.Царство Майбутнього

варіанти відповідей

1,3, 2,4

1,3,4,2

3,1,2,4

1,4,2,3

Запитання 21

У фіналі п'єси "Синій птах" звучить думка ...(яка?)

варіанти відповідей

Синій птах живе у кожній людині

Процес пізнання нескінченний

Людина сильніша від звірів

Феї врятують світ

Запитання 22

Оберіть реальні елементи з п'єси "Синій птах"

варіанти відповідей

хижа лісоруба

Тільтіль і Мітіль

душа Світла

фея Беруліна

Королева Ночі

очікування Різдва

Запитання 23

Оберіть вірний код композиції твору

1. Експозиція А. "Прощання"

2. Розвиток дій Б. "Царство Майбутнього"

3. Кульмінація В. знайомство з родиною лісорубів

4. Розв'язка Г. пошуки синього птаха в країнах

варіанти відповідей

1.А 2.В 3.Г 4.Б

1.В 2.Г 3.Б 4.А

1.В 2.Г 3.А 4.Б

1.В 2.Б 3.А 4. Г

Запитання 24

Хто у п'єсі "Синій птах" підтримував дітей , був їм вірним супутником

варіанти відповідей

Кіт і Пес

Пес і Душа Світла

Пес і Вогонь

Хліб і Пес

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест