Контрольна робота за темою «Сила творчої уяви»

Додано: 13 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 1 раз
12 запитань
Запитання 1

Льюїсу Керроллу випало жити в Англії за часів правлення королеви:

варіанти відповідей

Єлизавети;

Вікторії;

Анни Стю́арт;

Марії ІІ

Запитання 2

За тих часів уважалось:

варіанти відповідей

дитина – це небожитель, тому їй нічого не забороняють, на неї не кричать, не карають. 

дітей змалку треба привчати до вишуканих манер;

добрим смаком стримувати себе в усьому;

у п’ять років дитина знайомиться з “суворою дійсністю”, потрапляє під жорсткі правила й обмеження, яких треба дотримуватися.

Запитання 3

Уперше в історії літературної казки Льюїс Керролл:

варіанти відповідей

використав діалог тварини і дитини;

використав подорож в інший світ;

використав фантастичні елементи;

зробив головною героїнею реальну дівчинку.

Запитання 4

Льюїс Керролл був:

варіанти відповідей

математиком і письменником;

священником і фотографом;

географом і льотчиком;

філософом і другом дітей;

філософом і лікарем.

Запитання 5

В уявному світі твору «Аліса в Крайні Див» автор відображає:

варіанти відповідей

проблеми виховання, судочинства»;

проблеми усього суспільного устрою «вікторіанської доби»;

вплив релігії на державний устрій;

тільки те, про що можна було говорити в той час. 

Запитання 6

Які англійські приказки взято за основу образів Чеширського Кота, Капелюшника, Шаленого зайця: 

варіанти відповідей

Посміхається, як Чеширський Кіт;

За двома зайцями поженешся - жодного не зловиш;

Божевільний, як капелюшник;

Казиться, мов березневий заєць;

Блудлив, як кішка, боягузливий, як заєць;

Виховання дітей дуже схоже на спробу зібрати котів в одну зграю.

Запитання 7

Вкажіть тему і ідею твору Льюїса Керролла «Аліса в «Країні Див»:

варіанти відповідей

Тема: дивовижні, фантастичні пригоди дівчинки Аліси уві сні.

Ідея: в іграх та випробуваннях відбувається формування особистості дитини, що вона не може відразу жити за законами дорослих, оскільки пізнає світ по-своєму, часто помиляючись і завдаючи болю й собі, й оточенню. Але кожен має пройти свій шлях.

Тема: пригоди дівчинки – вигадника і фантазії героїні та Білого Кролика.

Ідея: у творі автор обстоював свободу всіх і кожного, свободу думки, мрії, творчості, без яких неможливий прогрес людства.

Тема: твір про героїню, яка не тільки сама вміла бачити щасливі моменти, а й навчила радіти інших.

Ідея: радості життя та відкриття світу.

Запитання 8

Перша поетична збірка Марини Цвєтаєвої:

варіанти відповідей

«Книжки в обкладинках червоних»;

«Дитинство»;

«Вечірній альбом»;

«Сузір'я».

Запитання 9

Вкажіть , яких видатних композиторів згадує Марина Цвєтаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних»:

варіанти відповідей

Едварда Гріга;

Йоганна Себастьяна Баха;

Роберта Шумена;

Чайковського Петра Ілліча;

Амадея Моцарта;

Людвіга ван Бетховена;

Цезаря Кюї.

Запитання 10

Які епізоди з книги Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» згадує поетеса у вірші:

варіанти відповідей

Знайомство з Беккі;

У печері;

Фарбування паркану;

Виведення бородавок за допомогою дохлої кішки на кладовищі;

У школі.

Запитання 11

Фантастика – це:

варіанти відповідей

те, чого не існує в реальній дійсності; світ уявлень та образів митця, який базується на основі засвоєних раніше фактів із реального життя; творча уява;

твір мистецтва, що зображує події, явища, людей, їх почуття в образній формі;

різновид художньої літератури. В її основі – гострий, динамічний, з таємницями і загадками сюжет, напружені конфлікти особистого та громадського життя, в яких найбільш повно виявляються риси характеру героїв.  

один із жанрів художньої літератури, прозовий твір, місткий за обсягом, складний за будовою, у якому широко охоплено , розкрито історії багатьох персонажів, важливі проблеми, життєві події.

Запитання 12

Вкажіть ознаки фантастики:

варіанти відповідей

тривалість подій у часі;

незвичайність подій та образів;

складність персонажів, їхнє глибоке розкриття;

дивні імена і назви;

стрімкі й неймовірні повороти сюжету.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест