Контрольна робота за темою "З української прози. Український гумор"

Додано: 19 травня 2023
Предмет: Українська література, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Мати білого коня (В.Дрозд “Білий кінь Шептало”) працювала у

варіанти відповідей

селян, обробляючи землю

цирку, розважаючи публіку

фермера

лісника

Запитання 2

На думку пустельника, коли володар хоче зміцнити свою владу - першими гинуть

варіанти відповідей

воїни

мудреці

поети

лицарі

Запитання 3

Як називається село, де відбуваються події у творі В.Чемериса?

варіанти відповідей

Великі Орли

Великі Чаплі

Великі Шуліки

Великі Жайворонки

Запитання 4

У реченні Він був сам-самісінький на всю луку: мовчала трава, мовчало віддалік громаддя копиць, схожих на вершників наявний художній засіб

варіанти відповідей

епітет

анафора

гіпербола

персоніфікація

Запитання 5

Міркування Супроти вітру довго не пробіжиш, і розумніше до часу прикинутися скореним, лишившись у душі вільним належить

варіанти відповідей

Федькові

Шепталові

пустельникові

драконові Грицьку

Запитання 6

Проблему особистості й натовпу розкрито через образ літературного героя

варіанти відповідей

Федька Котигорошка

Вітьки Горобця

дядька Степана

коня Шептала 

Запитання 7

Образ коня Шептала

варіанти відповідей

казковий

алегоричний

фольклорний

фантастичний 

Запитання 8

У реченні Коли ж берег упав, оголивши бронзову спину нерухомої, сонної води, Шептало не стримавсь і побіг наявні

варіанти відповідей

гіпербола й епітет

інверсія й метафора

порівняння й анафора

персоніфікація й епітет

Запитання 9

Чому зілля баби Векли не допомогло приворожити Галю?

варіанти відповідей

Вітька відмовився його пити

баба була глухою й усе переплутала

Федько випив зілля, тому Галя закохалася в нього

Галя сама була відьмою, тому на неї зілля не діяло

Запитання 10

Що Федько залишив для історії на згадку про кохання Вітьки й Галі?

варіанти відповідей

Насипав у кишеню гарбузового насіння

зробив запис у щоденнику

видряпав на дереві надпис: «Вітька + Галя»

посадив дерево

Запитання 11

Стукіт копит коня (“Білий кінь Шептало”) порівнювався із

варіанти відповідей

гуркотом на небі

рухом поїзда по залізничній колії

звуком дятла, який перебував на стовбурі дерева

музичним тактом

Запитання 12

У чому Котигорошко вважав себе знавцем-теоретиком?

варіанти відповідей

У коханні

в автомоделюванні

у механіці

у написанні віршів

Запитання 13

Установіть відповідність

Назва твору Автор твору

1) “Вітька + Галя….” А) Ніна Бічуя

2) “Місце для дракона” Б) Юрій Винничук

3) “Білий кінь Шептало” В) Володимир Дрозд

Г) Валентин Чемерис

варіанти відповідей

1-Г; 2-Б; 3-В

1-В; 2-Б; 3-А

1-Г; 2-А; 3-В

1-Г; 2-Б; 3-А

Запитання 14

Установіть відповідність

Назва твору Головна ідея твору

1) “Вітька + Галя...” А) заклик берегти рідну природу

2) “Місце для дракона” Б) збереження власної індивідуальності

3) “Білий кінь Шептало” В) з’ясування доцільності самопожертви

Г) розкриття особливостей

дорослішання підлітків

варіанти відповідей

1-Г; 2-В; 3-Б

1-Б; 2-В; 3-А

1-Г; 2-А; 3-Б

1-Г; 2-В; 3-А

Запитання 15

Установіть відповідність

Герой твору Назва твору

1) Степан А) “Ніч перед боєм”

2) Грицько Б) “Вітька+Галя...”

3) Федько В) “Місце для дракона”

Г) “Білий кінь Шептало” 

варіанти відповідей

1-Г; 2-В; 3-Б

1-Б; 2-В; 3-А

1-А; 2-В; 3-Г

1-Г; 2-Б; 3-А

Запитання 16

Установіть відповідність

Художні образи Назва твору

1) печера, могила, княжий двір А) “Вітька+ Галя...”

2) блискавка, лелеки, берег Б) “Місце для дракона”

3) гітара, сомбреро, місячна ніч В) “Білий кінь Шептало”

Г) “Шпага Славка Беркути” 

варіанти відповідей

1-Б; 2-В; 3-А

1-Б; 2-В; 3-Г

1-А; 2-В; 3-Б

1-Б; 2-Г; 3-А

Запитання 17

Вкажіть імена героїв твору В.Чемериса “Вітька+Галя...”

варіанти відповідей

Федько

Вітька

Галя

Петро

баба Хівря

Грицько

Стефко

Лілі

Запитання 18

Що робив Федько для закоханого Вітьки з повісті “Вітька + Галя...” В.Чемериса?

варіанти відповідей

складав серенаду

давав списувати домашні завдання

написав вірша до газети

добував гроші для кіно 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест